    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank
    Date: Tue, 27 May 2014 19:45:10 +0200

    Tak się dzisiaj w końcu przemogłem aby głębiej popatrzyć w nowy system,
    po migracji z Polbanku. Pierwsze zdziwienie to puste wyciągi. Niby
    ściągam pdf ale otwieram i jest pusty. Coś mnie tknęło i otworzyłem to w
    Adobe Reader (można powiedzieć jedyny słuszny) i viola wyciąg widać.
    Cholera tak ciężko im wygenerować poprawnego pdfa? Nie wiedzieć czemu
    mimo, że sam spłaciłem kk uruchomiła się automatyczna spłata. Fakt
    miałem tylko 44 gr ale pociągnęło i teraz system pokazuje kuriozum, że
    jak od limitu kk odejmę dostępne środki, saldo rachunku i ewentualne
    blokady to nie otrzymuję zera. Co otrzymuję? Ano te 44 gr, które
    poleciały automatem. Niby prosta matematyk ale jednak nie do końca ;)

    No i na koniec najlepsze.
    Według teorii Pani na partyline, to nie mam już karty T-mobile tylko
    Srebną. Ok powiedzmy, że była migracja ale po zalogowaniu się do
    r-online moja nazwa karty to: "POLAND MC T-MOBILE" i teraz pytanko co ja
    właściwie teraz mam? Miałem Polbank MC T-mobile ale się skończył. Na
    stronie można wyszukać kartę Polbank T-mobile i jest nawet TOiP. Niby
    ważny od 16.09.2013 r. ale cholera wie do kiedy. Na party linie Pani
    mówi, że nowa TOiP automatycznie anuluje starą. Tylko, że nowa TOiP to
    MC Srebrna a ja mam niby POLAND MC T-MOBILE, więc złożyłem reklamację
    aby bank przysłał mi TOiP dla mojej karty POLAND MC T-MOBILE albo
    wskazał miejsce na swojej stronie gdzie mogę sobie pobrać. Ciekawe co
    dalej ;)

    P.S. przeliczniki, przelicznikami ale karta idzie na odstrzał, bo się
    włos na głowie jeży.

    Xenocide