  • Data: 2014-05-28 22:55:31
    Temat: Re: Nowy Polbank czyli Rajfi - dalej to półbank
    Od: koala <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam gorzej bo nigdy nie włączałem dostępu online do tej karty...
    a jakiś yntelygentny inaczej wyłączając kartę... wyłączył wyciąg
    papierowy...w związku z tym nie mam ostatniego wyciągu...a ichnia
    windykacja SMSuje. Kwota z d*** wzięta nie uwzględnia ostatniej wpłaty...
    Słowem na "B" wypadłoby skończyć.
    Reklamacja telefoniczna + papier w oddziale.
    Dla ichniego marketinga co być może to czyta: zgłoszenie do KNF też było
    w ślad za reklamacjami gdy nie zaprzestali spamu SMSowego.

    Pozdr,
    Koala