  • 1. Data: 2015-02-05 21:08:51
    Temat: grilowanie w Ideabanku
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Czy może wiecie co to za super-lokaty są oferowane na spotkaniach?
    Podobno dostępne wyłącznie u doradców.

    Piotrek

  • 2. Data: 2015-02-05 21:44:06
    Temat: Re: grilowanie w Ideabanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:08, Piotrek pisze:
    > Czy może wiecie co to za super-lokaty są oferowane na spotkaniach?
    > Podobno dostępne wyłącznie u doradców.
    >
    > Piotrek

    pewnie ta ich sławna lokata bonjour

    ale poza tym condohotele, struktury i jakieś PSO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-02-06 08:17:48
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:08, Piotrek pisze:
    > Czy może wiecie co to za super-lokaty są oferowane na spotkaniach?
    > Podobno dostępne wyłącznie u doradców.

    Zauważyliście, iż od kilku tygodni w IB jest straszna lipa z lokatami?
    Obniżyli mocno ping-ponga, promocyjnych w zasadzie nie ma. Do niedawna
    to był mój podstawowy bank, a teraz, gdy się kończą lokaty to przelewy
    fruwają do Meritum (3% na KO) lub Getina (3,3% na 12M).

    --
    Pozdrawiam