  • 1. Data: 2005-02-04 13:43:12
    Temat: kredyt odnawialny w Multibanku (długie)
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl>

    Chciałem Wam opisać moją krótką bo zaledwie 7 dniową przygodę z Multibankiem. W
    raz żoną postanowiliśmy założyć sobie wspólne konto. Wybór padł na Multi.
    Dodatkowo chcieliśmy przenieść kredyt odnawialny który żona ma w swoim banku.
    Wybraliśmy się do placówki pod koniec stycznia, otwieramy konto. Oczywiście
    panienka nas obsługująca ani słowem nie zająknęła się, że jest promocja, konto
    rok za darmo w zestawach. Nie byłem co prawda zainteresowany bo nie miałem
    ochoty brać od nich KK, moja mi wystarcza, ale chyba powinna zaproponować.
    Mniejsza z tym. Pytam się o kredyt odnawialny. Wysokość taka sama jak była 5
    tys., co stanowiłoby ok. 80% miesięcznego wpływu na rachunek. I dowiadujemy
    się, że żeby przenieść linię kredytową musimy dostarczyć poza wnioskiem:
    historię z banku za 6 a najlepiej za 12 miesięcy i zaświadczenia z miejsca
    zatrudnienia. Trochę nas to zdziwiło ale mowie dobra, kobiecie coś się
    pokręciło. Następnego dnia dzwonię na Miltilinię i pytam się co i jak. Tu już
    wersja jest inna: możemy dostać nawet 20% więcej (nie chcę)i muszę dostarczyć:
    umowę kredytową z poprzedniego banku i 3 wyciągi, lub historię z poprzedniego
    banku lub opnię z poprzedniego banku. Zbieramy papiery i idziemy do innego CUF
    Multi. Mówię o co mi chodzi. Kobieta mówi potrzeba historię z poprzedniego
    banku. Ja jej na to dzwoniłem na Multilinię i mówili co innego. Pogadała z kimś
    obok i mówi: ok wystarczy umowa i wyciągi ale jeszcze potrzebne jest
    zaświadczenie o zatrudnieniu. Na pytanie czym się różni przeniesienie kredytu
    od jego przyznania od nowa nie potrafili niestety powiedzieć. Ręce nam opadły.
    Zamknęliśmy konto i wyszliśmy. I tak skończyła się nasza krótka przygoda z tym
    bankiem.
    Marek

  • 2. Data: 2005-02-04 16:53:24
    Temat: Re: kredyt odnawialny w Multibanku (długie)
    Od: And <A...@...pl>

    Marek wrote:
    > I dowiadujemy się, że żeby przenieść linię kredytową musimy
    > dostarczyć poza wnioskiem: historię z banku za 6 a najlepiej za 12
    > miesięcy i zaświadczenia z miejsca zatrudnienia. Trochę nas to

    No to w miarę normalnie, jeśli chcesz mieć kredyt "na wejściu", a nie po
    jakimś czasie. Nie rozumiem jaki w tym problem.

    --
    == And.
    ==

  • 3. Data: 2005-02-04 18:04:19
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na pytanie czym się różni przeniesienie kredytu
    > od jego przyznania od nowa nie potrafili niestety powiedzieć. Ręce nam
    opadły.

    sam rachunek w tym banku jest OK

    jednak przeniesienie linii kredytowej do Multi, z zachowaniem limitu,
    jest praktycznie NIEWYKONALNE
    doświadczyłem tego na własnej skórze :-(((
    ( przyznana linia to około 120% miesięcznego wpływu )

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 4. Data: 2005-02-04 21:08:30
    Od: And <A...@...pl>

    Piotr W wrote:

    > jednak przeniesienie linii kredytowej do Multi, z zachowaniem limitu,
    > jest praktycznie NIEWYKONALNE
    > doświadczyłem tego na własnej skórze :-(((
    > ( przyznana linia to około 120% miesięcznego wpływu )

    Może jakiś miałeś nietypowy przypadek? Ja przeniosłem, z Citi, bez
    problemu, nawet mi zwiększyli (miałem 2x wpływy a zwiększyli do 3x). Mam
    też dwóch znajomych co również bez problemu.. (jeden z PKO SA a drugi
    nie pamiętam..)

    --
    == And.
    ==

  • 5. Data: 2005-02-04 22:37:19
    Od: maHo <m...@p...net>

    And wrote:

> [...]
    > problemu, nawet mi zwiększyli (miałem 2x wpływy a zwiększyli do 3x). Mam
    > też dwóch znajomych co również bez problemu.. (jeden z PKO SA a drugi

    dokładnie tak samo mam. widocznie inicjator wątku miał problem, bo
    załatwiał sprawę w sumie u 3 różnych osób. a lepiej załatwiać u jednej,
    od początku do końca.

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-02-05 07:08:12
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > dokładnie tak samo mam. widocznie inicjator wątku miał problem, bo
    > załatwiał sprawę w sumie u 3 różnych osób. a lepiej załatwiać u jednej,
    > od początku do końca.

    inicjator wątku może tak
    ja zawsze staram się rozmawiać z jedną osobą
    ale ja z moimi 120% ubiegałem się o "3 x K"
    i niestety kicha :-((((
    powiem inaczej : gorzej niż miałem dotychczas :-((((

    tu popisał się analityk ...

  • 7. Data: 2005-02-05 08:40:36
    Od: s...@p...onet.pl

    > No to w miarę normalnie, jeśli chcesz mieć kredyt "na wejściu", a nie po
    > jakimś czasie. Nie rozumiem jaki w tym problem.

    Problem w tym ze chcielismy ten kredyt przenieść a nie wystepowac od nowa. To
    chyba jest róznica?

    Marek

  • 8. Data: 2005-02-05 08:44:42
    Od: s...@p...onet.pl

    > dokładnie tak samo mam. widocznie inicjator wątku miał problem, bo
    > załatwiał sprawę w sumie u 3 różnych osób. a lepiej załatwiać u jednej,
> [...]

    A nie uważasz że każda z tych osób powinna w tak prostej sprawie stosowac tą
    samą interpretację? Powinny być chyba są jakieś procedury a nie widzimisie
    pracownika.

    Pozd
    Marek

  • 9. Data: 2005-02-05 16:16:03
    Od: And <A...@...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Problem w tym ze chcielismy ten kredyt przenieść a nie wystepowac od nowa. To
    > chyba jest róznica?

    no oczywiście - i dlatego chcieli wiedzieć jak sobie dawaliście radę z
    posiadanym kredytem w poprzednim banku

    --
    == And.
    ==

  • 10. Data: 2005-02-07 02:13:23
    Od: Daniel Wieszczycki <d...@N...pl>

    And wrote:
    > Może jakiś miałeś nietypowy przypadek? Ja przeniosłem, z Citi, bez
    > problemu, nawet mi zwiększyli (miałem 2x wpływy a zwiększyli do 3x). Mam

    Ja przenosiłem z PKO BP i PKO SA do Multi. Dostałem kredyt 2x większy
    niż suma przenoszonych. Ale bieganiny z tym było, oj było. Szczególne z
    PKO BP chcieli mnie spuścić na dev/drzewo/ jak poprosiłem o potwierdzoną
    historię rachunku z 6 miesięcy. Mogli wydrukować, ale po pieczątkę z
    potwierdzeniem to musiałem wszystkich świętych z oddziału do okienka
    ściągnąć :) Ale się opłacało - odsetki teraz płacę przy prawie pełnym
    wykorzystaniu takie same lub mniejsze, niż płaciłem wcześniej.
    Ogólnie, mam w Multi teraz 2 konta (prywatne i firmowe) i jestem zadowolony.

    --
    Daniel Wieszczycki
    DataSec Consulting - Bezpieczenstwo Informacji