  • 11. Data: 2013-03-22 10:52:26
    Temat: Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba się opodatkować!!!! Jest oficjalna odpowiedź Ministra Finansów
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-03-22 10:46, m7marek pisze:
    > to w którą kratkę mam wpisac ten moneyback w PIT-37 ?

    jeśli już to w PIT-38

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2013-03-22 13:32:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m7marek wrote:
    > to w którą kratkę mam wpisac ten moneyback w PIT-37 ?

    ostatnią. Inne.

  • 13. Data: 2013-03-22 14:47:17
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > ostatnią. Inne.

    W zwiazku z powyżym spadam z tego chorego kraju
    - na Cypr ;P

  • 14. Data: 2013-03-22 14:50:26
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:514c29da$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > jeśli już to w PIT-38

    czy to znaczy że muszę dwa pity 37 i 38 rozliczać?
    a pit-38 można przez internet?

  • 15. Data: 2013-03-22 15:15:40
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 22 marca 2013 10:52:26 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > jeśli już to w PIT-38

    W moim US pan polecil wpisac kapustke w rubryki "Inne zrodla" w PIT-37.
    W razie watpliwosci poradzil dzwonic na infolinie 801 055 055 lub 22 330 03 30
    (7-18), gdzie ponoc czakaja obryci w temacie konsultanci

    --
    pozdr.
    ls

  • 16. Data: 2013-03-22 15:25:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 10:52:26 +0100, lolekanabolek napisał(a):

    > jeśli już to w PIT-38

    Jeśli już to w PIT-36 a nie PIT-38

    A tak żeby było jasne. Większość US-ów uparcie twierdzi, że wystarczy
    PIT-37. Jednak wystarczy przeczytać na PIT-37, to co jest napisane w jego
    nagłówku - dla kogo jest przeznaczony. I od razu staje się jasne, że
    dochody od których płatnik nie miał obowiązku pobierać zaliczki należy
    rozliczać na PIT-36 a nie PIT-37.

  • 17. Data: 2013-03-22 17:40:51
    Temat: Re: No i dupa blada - od moneyback i cashback trzeba Jest oficjalna się opodatkować!!!!odpowiedź Ministra Finansów
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jureq wrote:

> [...]
    > nagłówku - dla kogo jest przeznaczony. I od razu staje się jasne, że
    > dochody od których płatnik nie miał obowiązku pobierać zaliczki należy

    Ale tego nawet w US nie wiedza.

    Raz im wypelnilem z tego powodu pit-36 to dostalem taka zjebke, ze
    myslalem, ze faktycznie kartki pomylilem i daje pani nie to co trzeba.
    Potem byl odwet :).

    formalnie powinnien byc wypelniony pit-36. dokladnie w taki sam sposob
    jak pit-37.

  • 18. Data: 2013-03-22 20:38:56
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 22 Mar, 17:40, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > formalnie powinnien byc wypelniony pit-36. dokladnie w taki sam sposob
    > jak pit-37.

    JESZCZE IM FRYTKI I COLĘ DONIEŚCIE DO TEGO PITA!!!

    Jak trzeba być zjebanym by dać się nabrać na odp. na interpelację,
    która nie odnosi się do ŻADNEGO stanu faktycznego.

    To było mniej więcej tak:

    POSEŁ: Jak mi bank daje za darmo szmal to zapłacić podatek?
    MF: Tak!

    No i na tej podstawie lećcie i wpłacajcie :) Powodzenia.

    Oczywiście dwóch wyroków WSA ze stycznia 2013, które obalają te teorie
    nie bierzcie pod uwagę.

    Tylko płaćcie haracz Vincentemu.

    Kolejny obliczcie od objętości zużywanego przez Was powietrza w
    stosunku do przeciętnego obywatela i z tego tytułu też wyliczcie
    podatek.

    I tak dalej.

    Niedługo za otwarcie oczu będziecie płacić po 5 zeta.

    Ten naród mnie przeraża coraz bardziej.

    Ale ktoś na te ich nagrody musi się zrzucić. Na mnie niech nie liczą.

  • 19. Data: 2013-03-22 21:05:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Konfabulator <k...@1...pl> writes:

> [...]
    >
    > To było mniej więcej tak:
    >
    > POSEŁ: Jak mi bank daje za darmo szmal to zapłacić podatek?
    Mam wrażenie, że płacić tutaj będą tylko Ci którzy obłowili się na
    syncu.
    KJ

    Kirk to Enterprise -- beam down yeoman Rand and a six-pack.

  • 20. Data: 2013-03-22 21:12:20
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 22 Mar, 21:05, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Mam wra enie, e p aci tutaj b d tylko Ci kt rzy ob owili si na
    > syncu.

    Nie ma żadnego progu, ani uzależnienia od banku, więc skąd taka
    teoria?

    Moim zdaniem, kto się przestraszy ten zapłaci.