  • 11. Data: 2005-06-08 11:14:48
    Temat: Re: Stary sposób na złodziejstwo i nowa metoda, by mu zapobiec (było Re: Niezły sposób - uwaga !! ;)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    a...@o...pl napisał(a):

    > metoda druga: zakładamy np. konto w inteligo i do niego na www tworzymy sobie
    > rachunek pomocniczy, a wszelkie wpłaty z wynagrodzeniem za pracę włącznie
    > przyjmujemy tylko na rachunek pomocniczy. Tworzymy stałą płatność (definicję
    > przelewu) z pomocniczego na rachunek główny, dostępną z teleserwisu 0800.

    Po co płatność? To obniża bezpieczeństwo, gdyż nie wymaga podawania
    hasła jednorazowego przy przelewie. Bezpieczniej skorzystać z opcji
    "przelewy między własnymi rachunkami".

    > metoda ma tę wadę, że przed płatnością w kasie trzeba iść do budki telefonicznej

    0800 działa z Idei. Albo skorzystać z WAPu.

    Lub WAP.

  • 12. Data: 2005-06-08 11:15:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    a...@o...pl napisał(a):

    > druga metoda jest praktyczniejsza: nie wywołuje zdziwienia kasjerów, po prostu
    > każda niezaplanowana przez nas transakcja jest odrzucana z powodu braku środków,
    > a to zabezpiecza nas również przed nieuprawnionymi transakcjami w internecie.

    PS co to za *NOWA* metoda???

  • 13. Data: 2005-06-08 17:43:48
    Temat: Re: Stary sposób na złodziejstwo i nowa metoda, by mu zapobiec
    Od: JatoJa <a...@a...com>

    a...@o...pl wrote:

    > a ja tak sobie myślę, że znam dwa proste sposoby
    > zabezpieczenia karty przed niepowołanym użyciem.
    >
    > Metoda pierwsza: udawać idiotę i napisać sobie bezpośrednio
    > na karcie, np. flamastrem, "PIN xxxx", ale oczywiście FAŁSZYWY

    Znane, znane tylko w nieco lepszej wersji.
    Piszemy flamastrem w 4 rogach karty 4 cyferki ( fałszywe) Pinu.
    Teraz złodziej ma 3 próby i 4 możliwości gdzie zaczyna sie PIN. Po
    każdej próbie myśli sobie co za pech

    --
    jaToja

  • 14. Data: 2005-06-10 09:07:13
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    JatoJa <a...@a...com> wrote:
    > Znane, znane tylko w nieco lepszej wersji.
    > Piszemy flamastrem w 4 rogach karty 4 cyferki ( fałszywe) Pinu.
    > Teraz złodziej ma 3 próby i 4 możliwości gdzie zaczyna sie PIN. Po
    > każdej próbie myśli sobie co za pech

    Chyba więcej: PIN może też być zakodowany "na skos, po rogach" ;))

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions