  • 1. Data: 2011-09-02 17:37:30
    Temat: Jakies najtansze biuro maklerskie?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Szukam jakiegos taniego biura maklerskiego?

    Ile najtanie prowizja za nabycie/sprzedazy akcji?
    No i najwazniejsze ile za nabycie/sprzedaz kontraktu?

  • 2. Data: 2011-09-03 06:06:39
    Temat: Re: Jakies najtansze biuro maklerskie?
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam jakiegos taniego biura maklerskiego?
    >
    > Ile najtanie prowizja za nabycie/sprzedazy akcji?
    > No i najwazniejsze ile za nabycie/sprzedaz kontraktu?

    Jak ja zakładałem konto (ok rok temu) najtańszy był chyba xtb. Ja wybrałem
    wtedy Aliora

  • 3. Data: 2011-09-03 18:16:08
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@n...pl>

    17 biur w zestawieniu. Do wyboru do koloru.
    http://www.stopazwrotu.pl/1,40,Zestawienie_rachunkow
    _inwestycyjnych(06-04-2011).html