  • 1. Data: 2024-01-22 23:51:56
    Temat: Niesytuacyjne zwroty...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Qpiłem na AliExpress miernik USB za 7.30 pln -- po kilku godzinach
    mierzenia zepsuł się amperomierz, więc poprosiłem o zwrot szmalu
    -- w ciągu niecałej doby dostałem zwrot 13.05 pln...

    Qpiłem w Lidlu termometr do ucha -- dawał wyniki luźno ;) związane
    z rzeczywistością, więc poprosiłem o zwrot szmalu a że nie wiedziałem,
    którą (paragon zawiera info o karcie -- numer nijak ma się do numeru
    płatniczej karty wówczas użytej) kartą (via smartfon) zapłaciłem,
    wskazałem pierwszą lepszą, akurat debetową Velo... Okazało się, że
    zapłaciłem kredytówką Millennium -- czy to dobra droga do przelewania
    szmalu z kredytówki na debetówkę?...

    Zwrot za termometr qpiony w Lidlu szedł od czwartku do dzisiaj...
    (z Chin -- niespełna dobę)

    Powędrowałem na badawcze zdanie krwi -- przy okazji zaniosłem
    termometr, gdyż Lidl mam niedaleko punku poboru krwi...

    BTW mierników... Qpiłem też:
    - woltomierz za 14.64 pln, który jest całkiem fajny
    (oby nie popsuł się) mierzy napięcie DC i AC oraz
    rezystancję; nie można nim sprawdzić diod
    - multimiernikopodobne coś za 16.09 pln, pokazujące
    obecność ;) napięcia (kilkanaście V różnicy dla 240V)
    i płynący ;) prąd
    - multimiernikosłabopodobne coś za 8.18 pln, pokazujące
    obecność ;) napięcia (150V AC zamiast 240V AC)
    i płynący prąd (dostałem zwrot 11.38 pln)
    - termometrohigrometry BT (2 w sumie kosztowały 7.30 pln)
    które tracą kontakt z telefonem w odległości kilku metrów...

    Przede mną zwrot za radio FM -- bądź zwrot radia...
    Kosztowało 59 pln, zepsuło się po kilkunastu miesiącach codziennego
    używania i zostało zawiezione do sklepu 24 listopada ubr... Długo
    rozpatrywano to i owo, po czym zaproszono mnie do sklepu celem
    zwrócenia mi szmalu. (nie można było zlać na wskazane konto?)
    Kupiłem takie samo radio FM w innym ,,marmurze'' RTVAGD -- okazało
    się zepsute i dziś dostałem info o rozpatrzeniu... Równo 2 miesiące
    po zepsuciu, niemal 2 miesiące po zgłoszeniu usterki...

    -=-

    Komu te zwroty służą? -- mnie raczej niekoniecznie... ;)
    Czy qpuję tylko najgorszy chłam? Czy mam pecha?

    -=-

    Za 7.32 pln qpiłem też włącznik uruchamiany bezpośrednio palcem
    bądź smartfo_nową (tą samą, która sporadycznie ;) widzi ww.
    termometrohigrometry) apką via WiFi -- na razie sprawne...
    Niestety tylko na 2.4 GHz...

    -=-

    Z ojca Samsungiem A23 mam masę problemów... Samsung mógłby uczyć
    się od Xiaomi juserfriendlywości... Ze swego smartfonu jestem
    bardzo zadowolony, choć brakuje mi ,,dysku'' -- stale wywalam
    jakieś apki... Dobrowolnie raczej ;) nie qpię smartfonu
    Samsunga...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s