  • 1. Data: 2011-04-03 18:16:51
    Temat: Niechciane reklamy od banku - gdzie zgłosić o wypisanie?
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    Witam,

    Miałem 3 lata temu w banku AIG Bank Polska kredyt roczny na zakup
    sprzętu komputerowego, no i wszystko ładnie spłaciłem. Na koniec kredytu
    potwierdzili mi że kredyt spłacony i jest OK. No i od tamtej pory co
    jakiś czas (co kilka miesięcy) przysyłają mi niepotrzebnie reklamę
    oferty na kredyt gotówkowy, oczywiście te świstki wyrzucam bo nie jestem
    zainteresowany nimi.

    AIG Bank teraz będzie jako Santander Consumer Bank.

    Powiedzcie mi, gdzie mam się zgłosić żeby nie przysyłali mi tych reklam?
    Niedługo zmieniam adres zameldowania i nie chcę sobie zostawiać
    śmietnika w skrzynce..

    Pisałem do nich maila (do Santander Consumer Bank) jak i na ich
    formularz ale nie doczekałem się odpowiedzi.

    Nie mam tam żadnego konta ani nic takiego.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-04-04 17:19:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 3 Kwi, 20:16, DFpawel <0...@S...gazeta.pl> wrote:

    > Pisałem do nich maila (do Santander Consumer Bank) jak i na ich
    > formularz ale nie doczekałem się odpowiedzi.
    >
    > Nie mam tam żadnego konta ani nic takiego.

    Cofnac zgode na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
    Wyslac poleconym ZPO na adres banku. I koniecznie zachowac (moze
    wyslac Ci jakas reklame ponownie - a dzieki temu zawsze troche sobie
    zarobisz).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2011-04-05 19:50:24
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>

    W dniu 2011-04-04 19:19, Rafal M pisze:

> [...]
    > Wyslac poleconym ZPO na adres banku. I koniecznie zachowac (moze
    > wyslac Ci jakas reklame ponownie - a dzieki temu zawsze troche sobie

    Jak można zarobić? Nie rozumiem dlaczego nie uznawają mailowo czegoś
    takiego, przecież powinno być uznawane tak jak zwykły list.

    Pozdrawiam
    Paweł