  • 1. Data: 2009-03-24 11:24:35
    Temat: Niechciana KK z Cetelem
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam

    Dzisiaj znalazlem w skrzynce pocztowej KK z Cetelemu na moje nazwisko,
    ktorej nie zamawialem. Jaka jest procedura rezygnacji z niej aby nie
    ponoscic zadnych kosztow. Czy jest ona juz wpisana w biku czy dopiero po
    aktywacji ?
    Calkiem mozliwe ze wcisli mi te karte przy okazji podpisywania jakiejs umowy
    o zakup czegos na raty, ale niestety nie moge sobie przypomniej bo raty
    ktore mialem z cetelemu splaciclem ponad rok temu a umowy juz nie mam bo
    wyrzucilem.

  • 2. Data: 2009-03-24 11:27:19
    Temat: Re: Niechciana KK z Cetelem
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 12:24:35 +0100, kaktus napisał(a):

> [...]
    > umowy o zakup czegos na raty, ale niestety nie moge sobie przypomniej bo
    > raty ktore mialem z cetelemu splaciclem ponad rok temu a umowy juz nie

    Skąd zatem wiesz czy ona jest niechciana? I skąd mamy wiedzieć jaka
    będzie procedura, aby "nie ponosić"?
    Standardowo powinieneś otrzymać oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy,
    ale skoro wyrzuciłeś papiery...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-03-24 11:33:41
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Skąd zatem wiesz czy ona jest niechciana? I skąd mamy wiedzieć jaka
    > będzie procedura, aby "nie ponosić"?
    > Standardowo powinieneś otrzymać oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy,
    > ale skoro wyrzuciłeś papiery...

    Nie dostalem rzadnego oswiadczenia. Kredyt splacilem rok temu, to i przy
    okazji robienia porzadkow w papierach wyrzucilem umowe. A tu dzisiaj po 15
    miesiacach dostaje karte KK. W liscie byla tylko KK i ulotka.
    Ale faktycznie cos musialo byc w tej umowie kredytowej bo przy karcie na
    ulotce pisze cos takiego:

    Sznowny kliencie (..)

    Zgodnie z warunkami zawartej umowy kredytowej przekazujemy w twoje rece KK
    Cetelem.
    ( dalej jak sie uzywa karty ) i na koncu
    Zapraszamy do skorzystania z karty.

    Skoro zapraszja do skorzystania to chyba mozna odmowic :)?

  • 4. Data: 2009-03-24 11:35:01
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Nie dostalem rzadnego oswiadczenia.

    zadnego mialo byc :)

  • 5. Data: 2009-03-24 11:38:53
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    kaktus pisze:
> [...]
    > umowy o zakup czegos na raty, ale niestety nie moge sobie przypomniej bo
    > raty ktore mialem z cetelemu splaciclem ponad rok temu a umowy juz nie

    W BIKu jest, niesety. Do Cetelem żeby zrezygnować z karty wysyłasz
    podpisane oświadczenie z numerem karty, prośbą o zamkniecie rachunku i
    likwidację kredytu, wykreślenie z BIK, załączasz ksero karty.

    Ja jeszcze dodałem, ze kartę zniszczyłem.

    Pozdr,
    Tomek

  • 6. Data: 2009-03-24 12:26:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 12:33:41 +0100, kaktus napisał(a):

    > Zgodnie z warunkami zawartej umowy kredytowej przekazujemy w twoje rece
    > KK Cetelem.
    (...)

    > Skoro zapraszja do skorzystania to chyba mozna odmowic

    Zadzwoń do tego "banku" i się spytaj skąd ta karta i czy możesz od niej
    odstąpić (oczywiście, że możesz -- 14 dni od otrzymania).

  • 7. Data: 2009-03-24 13:06:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kaktus wrote:

    > Nie dostalem rzadnego oswiadczenia.

    Dostałeś. I umowę i oświadczenie. Tylko nie raczyłeś przeczytać co
    podpisywałeś.

  • 8. Data: 2009-03-24 13:47:36
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Dostałeś. I umowę i oświadczenie. Tylko nie raczyłeś przeczytać co
    > podpisywałeś.

    Byc moze nie pamietam. Wiec co teraz zrobic ?

  • 9. Data: 2009-03-24 14:17:20
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    > Byc moze nie pamietam. Wiec co teraz zrobic ?

    Zadzwonilem na infolinie i powiedzieli ze napisac oswiadczenie o razygnacji
    i wyslac poleconym. Wiec nie jest tak zle. O biku tez chyba lepiej
    wspomniec.

  • 10. Data: 2009-03-24 17:27:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 12:24:35 +0100, kaktus napisał(a):
    > Dzisiaj znalazlem w skrzynce pocztowej KK z Cetelemu na moje nazwisko,
    > ktorej nie zamawialem. Jaka jest procedura rezygnacji z niej aby nie

    Zamówiłeś, a i owszem :)

> [...]
    > o zakup czegos na raty, ale niestety nie moge sobie przypomniej bo raty
    > ktore mialem z cetelemu splaciclem ponad rok temu a umowy juz nie mam bo

    Skoro tak, to napisz do nich że rezygnujesz z tej karty.
    Swoją drogą są przezabawni - 2zł za obowiązkowy wyciąg papierowy, kolejnych
    parę zł miesięcznie za "administrację limitem" (pan na infolinii stwierdził
    że to oznacza dysponowanie limitem kredytowym, "wie pan - ma pan limit i my
    nim administrujemy" :) i jeszcze oprócz tego jakieś ubezpieczenie (ach,
    opcjonalne) oraz... opłata roczna. Cóż, liczą na naiwniaków (kartę teraz
    przysyłają bo jest powiązana ze spłacanym kredytem).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944