  • 21. Data: 2022-05-18 17:47:33
    Temat: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 May 2022 14:40:16 +0200, _Master_ wrote:

    > A jak się nazywa klient "produktu bankowego" ;-) który bierze 120%
    > kredytu na 30 lat? ;-)

    W sensie ze 120% cen mieszkania ?

    J.

  • 22. Data: 2022-05-18 17:51:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak się dzieci wychowuje bezstresowo i nie znają smaku zwycięstwa i
    porażki to potem myślą że państwo ich ochroni.
    Nie pozwoli bezczelnie przerzucać ryzyka na jedną stronę umowy.

    A tu ZONK Ryzyko jest przerzucane a państwo nie ochroniło.

    przejedzie się taki raz a potem drugi i za trzecim razem będzie
    ostrożniejszy i bardziej będzie liczył na siebie.

    Tak. Będą ofiary ale to jest LEPSZY kierunek dla naszych dzieci.

    Szkoda że tłumy przy urnie ciągle głosują na socjalistów.

  • 23. Data: 2022-05-18 19:55:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-maja-2022 o 17:46, J.F pisze:
    > Nie mowie nie, ale co to ma z kredytami wspolnego ?

    Nie rżnij głupa.

    Jak się polikwiduje instytucje typu urzędy pracy i obetnie podatki to
    ludziom zostanie więcej kasy i nie będą musieli się tak zapożyczać.

    Geniusz tkwi w prostocie ;-)

  • 24. Data: 2022-05-18 19:58:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-maja-2022 o 17:46, J.F pisze:
    > A to zalezy od punktu leżenia.

    To zapodaj

    > Tylko jeszcze powiedz co z zasiłkami i "bezpłatną" opieką lekarską -
    > zlikwidować ?

    Opieka lekarska nie musi być BEZPŁATNA i nie musi być państwowa.

    Słowa klucz: Kasa Chorych, Bon ubezpieczeniowy, edukacyjny...

    I nie mów że się nie da.
    Opór jest tylko w Twojej głowie ;--)

  • 25. Data: 2022-05-18 20:01:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-maja-2022 o 17:46, J.F pisze:
    > Masz jakies oszczednosci?
    > A chcialbys jutro stracic?
    >
    > no chyba, zeby tak rownolegle przestac chronic dyrekcje bankow
    > przed zemstą tłumu:-)

    Mam aktywa. Nie... Nie leżą w banku.

    Jak dyrektor zasłużył to chyba musi ponieść karę.

    Czy nie musi? ;[-)

  • 26. Data: 2022-05-18 20:54:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 18.05.2022 o 17:47, J.F pisze:

    > W sensie ze 120% cen mieszkania ?

    Jeszcze zobaczymy, kto na tym najlepiej wyjdzie. Bo coś mi się zdaje, ze
    największą pomoc państwa dostaną te największe cwaniaki, co pokupowały
    po 8 mieszkań w kredycie ponad 100%. Za pomoc płacą ci, co nie kupili w
    ogóle i wynajmują od tych co dostaną pomoc, jako kredytobiorcy w trudnej
    sytuacji :-)

  • 27. Data: 2022-05-18 22:55:02
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-05-17 o 15:49, _Master_ pisze:

    > Gdyby była konkurencja a nie zamordystyczny socjalizm to kredyty ze
    > stałą stopą byłyby normalnością i ta stopa nie musiałaby być WYSOKA.
    >
    > Wina suwerena? OCZYWIŚCIE
    >
    > Ale winne też banki bo lobbują żeby było tak jak było.

    Wina państwa, które na wyprzódki kombinuje, jak tu pomóc tym, co nabrali
    kretydów powyżej uszczu, żeby na tym się dorobić. Do cholery - jak ktoś
    wziął kredyt, na który go nie było stać, to powinien zbankrutować w
    biały dzień i jakby tak zbankrutowało paru cwanych, to by się ludzie
    przed wzięciem kredytu zastanawiali i by się "sytuacja rynkowa
    ustabilizowała". A tak, to biedni płacą za pomaganie wannabe
    spekulantom, którzy nie potrafią spekulować.

  • 28. Data: 2022-05-19 07:41:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    podobno przed kryzysem 80% Polaków nie miało zdolności kredytowej

    tak twierdził urzędnik z ministerstwa finansów

  • 29. Data: 2022-05-19 09:23:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Raczej dzięki temu biedni zamiast musieć kupować mogą sobie wynająć, np. jadąc za
    pracą czy nauką.
    Miasta jakoś nie chcą budować na wynajem.
    Od dopierdolenia przez rząd posiadaczom 3-4 mieszkań samorządy zaczną chcieć budować?

    -----

  • 30. Data: 2022-05-19 14:37:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 19.05.2022 o 09:23, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Miasta jakoś nie chcą budować na wynajem.
    > Od dopierdolenia przez rząd posiadaczom 3-4 mieszkań samorządy zaczną

    Opowieść dla grzecznych dziewczynek, o tym jak to jest za mało mieszkań
    to jest bajka ułożona w agencjach PR pracujących za nie tak znowu duże
    pieniądze dla branży developerskiej, samorządów, rządu i kogo tych
    wszystkich, którzy uczynili sobie sposób na dorabianie się poprzez
    betonowanie gdzie się da i się nie da. Mieszkań jest duzo, sporo stoi
    pustych, albo wykorzystywanych częściowo, a urban sprawl nieodwracalnie
    niszczy Polskę zamieniając ją w asfaltobetonosmietnisko.