  • 1. Data: 2022-05-17 09:14:16
    Temat: Aion Bank nie funguje?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zlecony wczoraj w południe przelew nie dotarł do Inteligo. Dzisiaj nie mogę się
    zalogować w aplikacji.

    To już?

    witrak()

  • 2. Data: 2022-05-17 10:36:59
    Temat: Re: Aion Bank nie funguje?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 17 maja 2022 o 09:14:18 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > Zlecony wczoraj w południe przelew nie dotarł do Inteligo. Dzisiaj nie mogę się
    zalogować w aplikacji.

    > To już?

    "To już" - ale bez znaku zapytania to jest jak dziecko się zaczyna rodzić ;>

    Ale na szczęście nie dałem się szantażowi i ich olałem (choć maila z potwierdzeniem
    zamknięcia konta
    wciąż nie ma) zamiast wpłacać 5k.

    To w sumie nieco przypominało piramidę finansową, czytałem taki list "prezesa" takiej
    piramidy,
    jak już cała kasa poszła w krzaki, jak to on ma zamiar wszystko "uzdrowić" (bo
    przedtem "za mało
    nadzorował managerów i były za duże prowizje dla sprzedawców") - czyli ma zamiar
    znaleźć
    następnych frajerów i z "marży sprzedażowej" wszystko odda.
    A marża była rzeczywiście niezła - np. 1/100 udziału w spółce o nominalnej wartości
    50zł (kapitał spółki z o.o.5k)
    sprzedawali po 40k - a do tego jeszcze na zakup nieruchomości przez tą spółkę klient
    musiał zrobić dopłatę
    w wysokości 3105 razy swój udział (i tak dobrze, bo w umowie spółki było max. 7200
    razy - a jak nie dopłacisz,
    bo udziały są przymusowo umarzane - oczywiście rekompensata wg wartości nominalnej, a
    nie wartości zakupu).
    Sprzedawcy-naciągacze dostawali 15%.
    A na koniec została spólka-wydmuszka, bo "jakimś dziwnym trafem", choć podobno kasa
    "była wpłacana na konto
    dewelopera", to jakaś inna spółka-krzak odmówiła im podpisania aktu notarialnego.
    No i co z czymś takim zrobić?

  • 3. Data: 2022-05-17 11:16:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A na serio to "zlecony wczoraj w południe" wcale nie musi oznaczać, że został wczoraj
    wysłany.
    Zwykle w regulaminach banki zastrzegają sobie możliwość wysłania co najmniej do końca
    następnego dnia roboczego.
    Oczywiście zwykle wysyłają na najbliższą sesję (choć ta "bliskość" jest różna,
    najnędzniejszy
    jest mBąk, który zamyka klientom wejście na 3. sesję o 13:25 - czyli jeszcze przed
    początkiem
    2. sesji w KIR - o 13:30 - oraz odpowiednio wcześniej wejścia na 1. i 2. sesję - a są
    też banki,
    gdzie przelew wysłany o 15:30 dochodzi 3. sesją tego samego dnia),
    a bank odbiorcy ma obowiązek zaksięgować do końca dnia roboczego (choć zwykle
    księgują
    od razu - a raczej jak tylko można, bo w santanderze widać, że to jednak trochę trwa
    i te komputery nie są aż tak bardzo szybkie - np. jak
    zaksięgowali już przelewy ze skarbonki, ale z milka jeszcze nie, dopiero za kwadrans
    - a tą samą sesją szły).

    9:14 to za wcześnie na księgowanie gdziekolwiek 1. sesji - ona zaczyna się o 9:30,
    rozrachunek ma o 10:30,
    wyniki podobno od 11:00 - ale zwykle wyniki idą nieco wcześniej, ale nie wcześniej
    niż o 10:30.

  • 4. Data: 2022-05-17 15:29:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 May 2022 02:16:24 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    wczoraj wysłany.
    > Zwykle w regulaminach banki zastrzegają sobie możliwość wysłania co najmniej do

    Ale przyzwoitosc nakazuje wysłac pierwszą sesją w dniu nastepnym.
    Choc akurat Aion moze miec inne standardy przyzwoitosci :-)

> [...]
    > i te komputery nie są aż tak bardzo szybkie - np. jak
    > zaksięgowali już przelewy ze skarbonki, ale z milka jeszcze nie, dopiero za

    W jednej sesji pewnie duzo przelewów przyjmują ...

    Tak, poczekac do południa,

    J.

  • 5. Data: 2022-05-19 09:49:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 17 maja 2022 o 09:14:18 UTC+2 witrak() napisał(a):
    > Zlecony wczoraj w południe przelew nie dotarł do Inteligo. Dzisiaj nie mogę się
    zalogować w aplikacji.

    > To już?

    I co, doszło, czy dostałeś zawału, niczym Szojgu?

  • 6. Data: 2022-05-23 00:40:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-05-17 o 09:14, witrak() pisze:
    > Zlecony wczoraj w południe przelew nie dotarł do Inteligo. Dzisiaj nie mogę się
    zalogować w aplikacji.

    > To już?

    Telefony do Banku też nie działają?

    --
    animka

  • 7. Data: 2022-05-23 16:33:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 23 maja 2022 o 13:21:50 UTC+2 Animka napisał(a):

    > Telefony do Banku też nie działają?

    Czemu sama nie zadzwoniłaś?
    Trzeba pomóc koledze - nic nie pisze, może rzeczywiście dostał Szojgu...

  • 8. Data: 2022-05-24 15:24:25
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    zalogować w aplikacji.

    zlecony wczoraj tuż po północy, na rachunku przed 12
    jest ok

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 9. Data: 2022-05-24 23:00:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Monday, May 23, 2022 at 1:21:50 PM UTC+2, Animka wrote:

    > Telefony do Banku też nie działają?
    >
    > --
    > animka

    Animko, INBank nie ujawnia żadnych telefonów...

    Doszło, żyję :-P

    witrak()