eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie..... › Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    From: "Reaktorek" <r...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nie plujcie tak na PEKAO bo jeszcze sobie brody pobrudzicie.....
    Date: Wed, 13 Feb 2002 17:21:40 +0100

    Tak sobie wszedlem na Szanowne forum dyskusyjne, czytam i czytam i
    zastanawiam sie dlaczego tak duzo postow pelnych jest szczerych obelg w
    strone roznych bankow, w tym w szczegolnosci tego nieszczesnego Zubra?!
    Nie jestem ani pracownikiem tego banku, ani nie zalezy mi na szczegolnej
    jego obronie, chcialbym jednak przypomniec, ze to nie inny bank ale wlasnie
    PEKAO sprawilo, ze czesc z nas juz w 1996 roku miala w lapce karte
    platnicza, mogla wystapic o dosyc latwo przyznawalny wtedy kredyt w
    rachunku, czy tez karte debetowa, wtedy jeszcze tylko Eurokarte.
    O ile wielu z nas, moze sie nie podobac sposob obslugi, niedouczony
    personel, kolejki w oddzialach, obecnie wprowadzone procedury prolongaty
    kredytow czy tez wystepowania o karty platnicze to trzeba jednak uczciwie
    przyznac, ze PEKAO jako jeden z pierwszych, duzych detalicznych bankow
    wyznaczyl pewne standardy rozwoju bankowosci detalicznej w Polsce.
    Byc moze ci ktorzy pierwsze konto zakladali w tym lub zeszlym roku nie
    pamietaja o tym ale w 1996 roku, nie bylo lub ja nie pamietam o istnieniu
    takiego banku, gdzie po podejsciu do dowolnego okienka w jakimkolwiek
    oddziale, mozna bylo wyplacic kase bez zbednych formalnosci, sprawdzic saldo
    konta czy wystapic o karte debetowa.

    Mozecie mnie tu wszyscy zjesc zywcem i usmazyc ale uwazam, ze Eurokonto jest
    nadal calkiem niezlym kontem podstawowym i swietnie moze wspolgrac z innym
    rachunkiem w jakimkolwiek banku wirtualnym,

    Amen,

    Konrad Krupinski
    +48 501 055 627