  • 21. Data: 2017-10-31 09:23:23
    Temat: Re: Nest Bank - opłata za kartę?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Chcesz mBank? W razie czego mogę dać od 3 do 7 dych.
    > (nie podaję warunków, bo nie lubisz kombinacji)

    Z mBąka jeszcze nie zrezygnowałem. Tylko KK im niedługo oddam.
    P.G.

  • 22. Data: 2017-10-31 09:58:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Oct 2017 18:45:42 +0100, w <ot7og6$2ur$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>,
    Piotr Gałka <p...@c...pl> napisał(-a):

    > Byłem w piątek w Orange. Oni też twierdzą, że nawet transakcje
    > zbliżeniowe na małe kwoty sprawdzają stan konta. Nie przekonali mnie.

    To raczej zależy od ustawienia terminala.
    Z KK Getinu to nawet parkomat sprawdzał stan konta.
    Z kolei w autobusie MPK idą bez sprawdzania.

  • 23. Data: 2017-10-31 11:27:08
    Od: a...@g...com

    Heh, dzisiaj Nest bank znowu mnie zaskoczył! Tym razem pozytywnie. Właśnie dostałem
    odpowiedź na reklamację (listem poleconym) w której anulują mi niesłusznie pobrane
    opłaty za kartę 2 x 25zł....
    W ramach gratyfikacji przesyłają dwa kody na bilety do Multikina na seanse 2D i 3D.
    Cieszy mnie to niezmiernie... i już sam nie wiem o co chodzi z tymi kartami... czyżby
    wczoraj pani w placówce nestu nie miała racji? poza tym zdaje się opłata za zgubienie
    karty w regulaminie jednak jest... hmmm grunt ze kasę oddali.

  • 24. Data: 2017-10-31 13:08:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A widzisz, trzeba się grupy słuchać, a nie pani z banku - byłem tam raz odstępować od
    umowy i panie nie wyglądały na zbytnio zapoznane z ofertą tej instytucji - jakby
    chociaż ładne były, to bym jeszcze zrozumiał - choć o gustach się nie dyskutuje, może
    komuś decyzyjnemu w tej kwestii się podobały ;P
    Zaś placówka nie wyglądała ani jak bank ani jak kawiarnia - a można domniemywać, że
    miała być "flagowa"/"wzorcowa", bo znajduje się w DC w budynku obok centrali tego
    banku.

    Pisz następną reklamację na wprowadzenie w błąd przez pracownika - może jeszcze coś
    zarobisz - no chyba że ta pani była akurat ładna, to można iść i jej wytłumaczyć, jak
    to naprawdę jest z tymi kartami ;>

    Zaś oranżadę polecam tak czy siak - backup się przydaje, tym bardziej, że w
    oranżadzie dostaniesz mc, a nest ma visy. Szkoda tylko, że w oranżadzie nie założysz
    konta przelewem z nest - bo w drugą stronę się da.

  • 25. Data: 2017-10-31 13:09:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, i jeszcze jedna zaleta backupu w oranżadzie - jakbyś chciał kiedyś w nest
    zamienić kartę złotówkową na którąś walutową, to zostaje druga debetówka złotówkowa.
    Oczywiście tutaj również polecam backup w postaci kantoru aliora.

  • 26. Data: 2017-11-13 12:43:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" osnu2c$hj4$...@n...news.atman.pl

    > "Dawid Rutkowski" a...@g...co

    > : Otworzyć nowe mógł, zgarnąć nie za bardzo, bo dają zastrzeżenie,
    > : że nie można było wcześniej być klientem nesta ani smarta ani bizu.

    > Gdzie to zastrzeżenie?
    > Ja -- byłem klientem, założyłem, dostałem...

    Sprostowanie:

    Zapłaty nie dostałem.
    Dostałem zapłatę (część zapłaty) za Raifiego,
    którą omyłkowo wziąłem za zapłatę za Nest

    Założyłem konto 27 września, dziś wysłałem zgłoszenie o nieotrzymaniu zapłaty.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......