  • 11. Data: 2017-10-25 11:16:36
    Temat: Re: Nest Bank - opłata za kartę?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 24 października 2017 19:42:37 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : Otworzyć nowe mógł, zgarnąć nie za bardzo, bo dają zastrzeżenie,
    > : że nie można było wcześniej być klientem nesta ani smarta ani bizu.
    >
    > Gdzie to zastrzeżenie?
    > Ja -- byłem klientem, założyłem, dostałem...

    W "witaj szkoło" (100zł do biedronki w zamian za płatność 250zł debetówką) było taki
    zastrzeżenie - w innych może nie, w której dostałeś?
    Teraz jest 200zł do rossmanna za wpływ 2k wynagrodzenia - już nie ma warunku niebycia
    nigdy klientem smart/biz/nest, jedynie 24-miesięczna karencja.
    Gdyby nie to wynagrodzenie, z którym nie chce mi się mącić, to bym wypróbował
    skuteczność odstąpienia od umowy. Ale chyba poczekam na kolejną okazję.

  • 12. Data: 2017-10-30 18:23:46
    Od: a...@g...com

    Wysłałem reklamację, na odpowiedź mają miesiąc.
    Ale już wiem jaka będzie odpowiedź... przechodziłem dzisiaj obok oddziału Nesta i
    wstąpiłem aby pani wytłumaczyła mi łopatologicznie jak prostemu człowiekowi w jaki
    sposób najlepszy rozumieć ten zapis o pierwszej i drugiej karcie. No i wychodzi na
    to, że gdy zgubimy kartę, i wyrabiamy następną, staje się ona z automatu drugą kartą
    hehe.... opłata 25 zł, plus coroczna opłata 25 zł.
    Szczerze po tym zagraniu straciłem sympatie do tego banku... ewakuacja musi być..
    chyba spowrotem do mBanku - wystarczy 5 miesięcznie transakcji obojętnie na jaką
    kwotę.

  • 13. Data: 2017-10-30 18:45:42
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-10-30 o 18:23, a...@g...com pisze:
> [...]
    chyba spowrotem do mBanku - wystarczy 5 miesięcznie transakcji obojętnie na jaką

    Może nie koniecznie mBank....

    Jak z miesiąc temu zapytałem o konto bez opłat to ktoś mi tu polecał
    Orange finanse (sam rozważałem też Nest).
    Zależało mi też aby kartę dało się tak ustawić, że debetu nie da się zrobić.
    W Nest mi powiedzieli (dzwonił gość przy mnie do konsultanta i dał
    słuchawkę), że ich kartą z definicji nie da się zrobić zakupów poniżej
    salda rachunku - czyli debet tylko da się zrobić jak się z jakichś
    płatnych funkcji bankomatów BZWBK skorzysta (saldo/zmiana PIN).
    A potem lektura regulaminu dostarcza dokładnie odwrotnych wniosków -
    wręcz wyraźnie napisali, że transakcje zbliżeniowe mogą spowodować debet.

    Co do Orange to w regulaminie w ogóle zapisów o karcie nie wyłapałem
    (teraz to już nie jestem pewien, bo przeglądałem ze 3 tygodnie temu i
    koło 2-ej w nocy).

    Byłem w piątek w Orange. Oni też twierdzą, że nawet transakcje
    zbliżeniowe na małe kwoty sprawdzają stan konta. Nie przekonali mnie.
    Ale tuż obok jest mBank, a że dla Orange usługi bankowe dostarcza mBank
    więc zapytałem i tam - też tak mówią - wyglądało by, że może faktycznie.

    Ktoś coś wie na pewno?
    P.G.

  • 14. Data: 2017-10-30 18:46:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...com> c...@g...co

    : Wysłałem reklamację, na odpowiedź mają miesiąc.

    Dostałem bez reklamacji więcej niż 70 pln.
    To, co dostałem, posłużyło do kolejnego podpisu
    przelewowego -- znaczy: ,,ciągłość kapitałowa jest''. ;)

[...]

    Czyli zawracałeś owej pani siedlisko!
    [bo głową o takim czymś ona nie myśli;
    głowa jest rezerwowana do poważniejszych
    rozmyślań]

    : No i wychodzi na to, że gdy zgubimy kartę,

    [która do niczego nie jest potrzebna]

    : i wyrabiamy następną,

    [zawracając komuś siedlisko]

    : staje się ona z automatu drugą kartą hehe....

    [tak to jest, gdy liczymy od jedynki, zamiast od zera]

    : opłata 25 zł,

    Ile liczysz sobie za swą pracę? -- nikt za freeko nie chce pracować.

    : plus coroczna opłata 25 zł.

    [Fedorowicz miał żelazkiem spalone uszy -- nie ucho...]

    : Szczerze po tym zagraniu straciłem sympatie do tego banku...

    Mogłeś zgarnąć od Agory 7 dych lub ode mnie 4...
    Zamiast tego straciłeś 5 dych...

    Ja najechałem na wkręt -- też straciłem...
    Ale nie zniechęciłem się do wkrętarki tylko
    dlatego, że miałem kapcie... [zamiast trzewików?]

    : ewakuacja musi być.. chyba spowrotem

    Spowrotem, spowrót...

    [spowite mrokiem to pisanie...]

    : do mBanku - wystarczy 5 miesięcznie transakcji obojętnie na jaką kwotę.

    Dziś ostatni dzień na otworzenie konta w Rajfim.
    W razie czego dostaniesz ode mnie 5 dych, którymi
    spłacisz karty w Nest...
    [czyli także (jak ja) zachowasz ciągłość kapitałową]

  • 15. Data: 2017-10-30 18:58:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
> [...]
    >A potem lektura regulaminu dostarcza dokładnie odwrotnych wniosków -
    >wręcz wyraźnie napisali, że transakcje zbliżeniowe mogą spowodować

    Piotrze - ale chyba wszystkie karty tak maja. Ot, taki standard.

    Przedplacone pewnie tak nie mialy, ale juz ich chyba nie ma ... w
    Polsce.

> [...]
    >Ale tuż obok jest mBank, a że dla Orange usługi bankowe dostarcza
    >mBank więc zapytałem i tam - też tak mówią - wyglądało by, że może

    Oproznic konto i udac sie do tramwaju po bilet ?
    Mozna by sprawdzic ... tylko jeszcze do kompletu zagluszarke GSM w
    kieszeni wlaczyc :-)

    tak sprawdzali
    http://samcik.blox.pl/2012/10/Horroe-we-Wroclawiu-Ni
    e-trzeba-znac-PIN-u-do.html

    No ale tu akurat pieniadze na koncie byly :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-10-30 19:02:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-10-30 o 18:58, J.F. pisze:

    > Oproznic konto i udac sie do tramwaju po bilet ?

    Jestem na etapie rozpoznania przed a nie w trakcie posiadania :)
    P.G.

  • 17. Data: 2017-10-30 19:12:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" ot7og6$2ur$1$P...@n...chmurka.net

    > Jak z miesiąc temu zapytałem o konto bez opłat

    Co to za nowa moda?! Bez opłat?! Nie podobają się opłaty?!
    Konkretnie -- wisienek nie lubisz czy orzeszków?!
    (wisienki to jednorazówki, zaś orzeszki to periodyki)

  • 18. Data: 2017-10-30 19:55:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > "Piotr Gałka" ot7og6$2ur$1$P...@n...chmurka.net

    > Co to za nowa moda?! Bez opłat?! Nie podobają się opłaty?!
    > Konkretnie -- wisienek nie lubisz czy orzeszków?!
    > (wisienki to jednorazówki, zaś orzeszki to periodyki)

    To nie moda, to raczej pragmatyczne podejście do tematu.
    Bawienie się z zbieranie wisienek i orzeszków to moim zdaniem strata
    czasu (życie ma się jedno). Jak przy okazji czegoś co i tak chcę
    załatwić można coś dostać to ewentualnie tak, ale specjalne kombinowanie...
    P.G.

  • 19. Data: 2017-10-30 21:19:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jak chcesz mBąk, to bierz orange finanse, bank ten sam, ST ten sam, blik i apka też
    są, ale wszystko za darmo bez warunków, a do tego darmowe wszystkie bankomaty bez
    względu na sumę wypłaty (w mBąku za wypłaty poniżej 100zł jest opłata).
    mBąk też można bez karty, jeśli potrzebujesz np. kont walutowych, przelewy z oranżadą
    chodzą podobno na bieżąco.

  • 20. Data: 2017-10-31 01:56:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" ot7sid$4d9$1$P...@n...chmurka.net

    > To nie moda, to raczej pragmatyczne podejście do tematu.

    Aha...

    > Bawienie się z zbieranie wisienek i orzeszków to
    > moim zdaniem strata czasu (życie ma się jedno).

    A koty?...

    > Jak przy okazji czegoś co i tak chcę

    Chcesz mBank? W razie czego mogę dać od 3 do 7 dych.
    (nie podaję warunków, bo nie lubisz kombinacji)

    http://danutac.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php
    ?idSaleChannel=1498&idDistributor=26430
    https://clk.leadexpert.pl/click?c=95qbOqmW&cr=0yKC4P
    Dz&s=5MaiTiy0

    > załatwić można coś dostać to ewentualnie tak, ale specjalne kombinowanie...