  • 1. Data: 2007-03-07 19:38:57
    Temat: Millennium-konto
    Od: g...@o...pl

    Witam,
    Mam zamiar otworzyć konto osobiste w Millennium. Proszę o opinie na temat tego
    banku.
    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2007-03-07 19:42:30
    Temat: Re: Millennium-konto
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Mar 2007 20:38:57 +0100,
    osoba podpisana: g...@o...pl <g...@o...pl>
    napisała:
    > Witam,
    > Mam zamiar otworzyć konto osobiste w Millennium. Proszę o opinie na temat tego
    > banku.

    A czego od owego konta oczekujesz?
    KJ

  • 3. Data: 2007-03-07 19:53:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Witam,
    > Mam zamiar otworzyć konto osobiste w Millennium. Proszę o opinie na temat tego
    > banku.
    > Z góry dzięki

    he he he
    uciekaj stamtąd jak najdalej!

    a serio, musisz tam założyc konto czy masz jakąś wewn. potrzebę?
    zdecydowanie nie polecam tego banku, a dlaczego to przeczytasz we
    wcześniejszych postach bylo troche o Mille ostatnio

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-03-07 23:43:15
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam zamiar otworzyć konto osobiste w Millennium. Proszę o opinie
    > na temat tego
    > banku.
    > Z góry dzięki

    Głównym atutem tego rachunku jest dostęp do aukcji lokat
    krótkoterminowych. Zależy czego oczekujesz od rachunku.

    marekz

  • 5. Data: 2007-03-08 06:56:59
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Głównym atutem tego rachunku jest dostęp do aukcji lokat
    > krótkoterminowych. Zależy czego oczekujesz od rachunku.
    >
    > marekz

    to jest glowny i chyba jedyny atut tego konta...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-03-08 07:46:50
    Od: d...@o...pl

    On 7 Mar, 20:38, g...@o...pl wrote:
    > Witam,
    > Mam zamiar otworzyć konto osobiste w Millennium. Proszę o opinie na temat tego

    Ja w odróżnieniu od licznych głosów krytyki nie narzekam. Rachunek
    prowadzony za darmo, przelewy za darmo, system transakcyjny bardzo
    funkcjonalny aczkolwiek słabo /źle zabezpieczony. Karta VE ma
    odblokowane płatności zdalne co przy nie najgorszych przelicznikach
    walutowych dodatkowo podnosi funkcjonalność konta.
    Co innego obsługa w wielu oddziałach, można mieć wiele zastrzeżeń ale
    przynajmniej w wiekszych miastach oddziałów jest wiele i póko co
    porażony jestem w znacznie większym stopniu z jednej strony
    archaicznym BZWBK a z drugiej koszmarem "niby"nowoczesnego multibanku.

    darek

  • 7. Data: 2007-03-08 09:44:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > porażony jestem w znacznie większym stopniu z jednej strony
    > archaicznym BZWBK a z drugiej koszmarem "niby"nowoczesnego multibanku.
    >
    > darek

    co jest archaicznego w BZ WBK ? tam przynajmniej nie ma takich absurdów
    jak w Mille...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-03-08 10:33:29
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    d...@o...pl wrote:

    > Ja w odróżnieniu od licznych głosów krytyki nie narzekam. Rachunek
    > prowadzony za darmo, (...)

    No ale masz u nich kredyt, więc masz za darmo bo normalnie już tak
    dobrze nie ma.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-03-08 10:42:01
    Od: d...@o...pl

    On 8 Mar, 10:44, RobertS <r...@x...pl> wrote:

    > co jest archaicznego w BZ WBK ? tam przynajmniej nie ma takich absurdów
    > jak w Mille...

    BZWBK ? Porażająca obsługa i procedury w oddziałach. Nieznajomość
    prodktów i procedur.
    Jakie absurdy w zakresie funkcjonalności i i obsługi millekonta
    zauważyłeś w Mille ? Rozmawiamy o rachunku bieżącym typu millekonto bo
    na wielu polach Mille może faktycznie "pochwlić" się swoistą
    absurdalnością ale ja przynajmnien nie zauważyłem aby akurat tego
    prodduktu ona dotyczyła.
    darek

  • 10. Data: 2007-03-08 10:53:21
    Od: d...@o...pl

    On 8 Mar, 11:33, Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > No ale masz u nich kredyt, więc masz za darmo bo normalnie już tak
    > dobrze nie ma.

    Nie mam kredytu. Wprawdzie mam konto premium ale o ile mi wiadomo
    nawet w opcji standard darmowe prowadzenie rachunku możliwe jest po
    spełnieniu jednego z kilku warunków, choćby wpływ wynagrodzenia na
    konto, odp. obroty KK czy inne, łatwe w sumie do spełnienia. Inna
    sprawa to darmowe przelewy, które faktycznie tylko w opcji premium są
    darmowe.

    darek