  • 11. Data: 2003-12-01 20:47:15
    Temat: Re: Najlepszy bank w Polsce SKARPETKA S.A.
    Od: "Robert" <narol007@[NOSPAM].gazeta.pl>

    > Czy zatrudniłeś już brygadę ochroniarzy ?? Ile im płacisz ????

    Ochrona ???

    Oczywiście, że mam. Chłopcy też 24 godziny do mojej dyspozycji pod numerem
    tel. 997. Trochę wolni, ale są !!

  • 12. Data: 2003-12-01 20:47:33
    Od: "onasis" <o...@w...pl>

    Podaj adres BANKU
    tez chcem tam zalozyc konto
    ;-))))))))

  • 13. Data: 2003-12-01 22:30:38
    Temat: Odp: Najlepszy bank w Polsce SKARPETKA S.A.
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    > - bez prowizji i żadnych opłat za prowadzenie konta
    prawda
    > - brak krętactwa i naciągania klientów na dodatkowe koszty
    A koszt skarpety:P
    > - 24 h na dobe mam swoje pieniądze do dyspozycji i co najważniejsze, nie
    > muszę daleko po nie chodzić.
    Nie do końca prawda - nie masz pieniedzy po wyjeździe z domu, chyba, ze
    noosisz w codziennej skarpecie
    > - nie płacę podatku
    Ale nie nie masz odsetek.... to ja juzwolę płacić podatek

    > - brak kolejek
    a tak
    > - bezawaryjność systemu
    a tak

    > Jest to chyba najtańszy bank w Polsce.
    i najmniej dochodowy. Przy małych kwotach opłacalny

  • 14. Data: 2003-12-02 01:36:10
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    W artykule 0...@d...is.for.all.the.evil.in.
    man,
    niejaki(a): Wiedźma Ple-Ple z adresu <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Albo w PKO BP - dziś mi naliczyli odsetki: 1 gr. - tylko zastanawia
    > mnie jedno: dlaczego nie chcieli "belkowego"? ;))

    Widocznie MinFin musi jeszcze popracować gdyż nawet obecny projekt
    rozporządzenia na to nie pozwala ;)
    http://www.minfin.pl/dokument.php?dzial=298&id=24001
    Jednak to tylko kwestia czasu by umożliwić dzielenie każdego grosza ;))