  • 11. Data: 2004-05-11 12:37:11
    Temat: Re: Najlepszy bank internetowy - gdyby ktos pytal...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Nie znam,

    Nie może być ;-)))

    >pewnie nikt nie zna, ale przecież to nie może być przeszkodą do
    >wyliczenia średniej :))). Nie takie rzeczy ze szwagrem... ;)

    Nie przeszkadza to jednak stwierdzać z głębi swego przekonania, że liczba
    martwych kont jest tak duża, że wpływa na średnią, prawda ;-) ? Jak to
    ładnie powiedziałeś - nie takie rzeczy ze szwagrem ...

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-05-11 12:44:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 May 2004 14:37:11 +0200, w <c7qhf3$1s6$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

> [...]
    > martwych kont jest tak duża, że wpływa na średnią, prawda ;-) ? Jak to
    > ładnie powiedziałeś - nie takie rzeczy ze szwagrem ...

    Nie, na pewno nie wpływa, przecież 3-4 przelewy to typowa średnia...
    ROTFL

  • 13. Data: 2004-05-11 14:03:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie, na pewno nie wpływa, przecież 3-4 przelewy to typowa średnia...
    > ROTFL

    A co w tym śmiesznego?
    aaa już widzę: "typowa średnia"
    ROTFL^2

    A wiesz że średnie IQ to to coś koło setki,
    średnia płaca to około 2500,
    a średnio na głowę przypada iles tam litrów czystego spirytusu?

  • 14. Data: 2004-05-11 15:09:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    11 May 2004 16:03:03 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > A wiesz że średnie IQ to to coś koło setki,
    > średnia płaca to około 2500,
    > a średnio na głowę przypada iles tam litrów czystego spirytusu?

    A średni wzrost Polaka to 176cm, który oczywiście jest kobietą.
    Wniosek taki, że... no myślę, że chociaż z tym sobie poradzisz...

  • 15. Data: 2004-05-11 15:29:25
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    Radosław Popławski wrote:
    > A średni wzrost Polaka to 176cm, który oczywiście jest kobietą.

    Jak to kobietą?! Przecież ma jedno jądro!!!

    BTW, 176cm w starym dowodzie == wysoki.
    I tak dochodzimy do wniosku, że średni Polak jest wysoki :)))

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 16. Data: 2004-05-11 15:31:04
    Od: "Jan Werbiński" <j...@A...com>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > ale teraz te dane trzeba jeszcze podzielic przez ilosc
    > (klienci_banku * procent_z_siecia * czestotliwosc_uzywania)

    Najlepiej sprawdzić jaki % wiadomości zawierających nazwę banku zawiera
    również zwrot "nie działa".

    "mbank nie działa" 776
    "mBank" 34600
    Nie działa 2,24%

    "inteligo nie działa" 614
    "inteligo" 25800
    Nie działa 2,38

    "lukas nie działa" 261
    "lukas" 9800
    Nie działa 2,66%

    "pko nie działa" 329
    "pko" 18300
    nie działa 1,80%

    "pekao nie działa" 303
    "pekao" 22500
    nie działa 1,35%

    "vw nie działa" 94
    "vw" 3840
    nie działa 2,45%

    "wbk nie działa" 198
    "wbk" 9060
    ie działa 2,19

    "citibank nie działa" 84
    "citibank" 5320
    Nie działa 1,58%

    Największy % emaili o awariach w całości emaili o danym banku zanotował:
    1. Lukas brawo!!!!
    2. VW
    3. Inteligo
    4. mBank

    Zadziwia wyjątkowo mało awarii w PeKaO, PKO i Citi.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    273F ECB4 8C7C 96AD 4527 413C 780C 0FA8 A820 C934

  • 17. Data: 2004-05-11 17:00:04
    Od: n...@p...onet.pl

    > Najlepiej sprawdzić jaki % wiadomości zawierających nazwę banku zawiera
    > również zwrot "nie działa".

    > Zadziwia wyjątkowo mało awarii w PeKaO, PKO i Citi.

    troche lepsze ale nadal ma wartość jedynie rozrywkową,
    bo brakuje np:
    lukas padl
    ... leży
    ... lezy
    lukas zdechł
    citi leży
    ... też nie działa (+wszystkie kombinacje z brakiem polskich liter)
    itd.

    dla odmiany załapie się a nie powinno:
    lukas nie działa z mozillą itd.,

    A kto policzy ile razy pomylono PKO z PeKaO, ....