  • 1. Data: 2004-05-10 15:23:09
    Temat: Kredyt studencki - proba o info znajacych przepisy.
    Od: "Artur Włodarczyk" <s...@p...pl>

    Rzez wyglada tak: w kwietniu dostarczylem uczelni zaswiadczenie o NIE
    zaliczeniu semstru z przyczyn zdrowtnych. Zgodnie z umowa raty kredytu nie
    sa wtedy wstrzymywane. Wstrzymano mi rate za marzec (nie bylo
    zaswiadczenia), wstrzymano za kwieien (dostarczylem zaswiadczenie dopiero
    22.04). W maju wyplacono mi rate (wlasnie za maj), ale pominieto rate
    kwietniowa, mimo ze w kwietniu zostalo dostarczone zaswiadczenie.

    Wypisy z umowy:

    1. Wznowienie wyplat moze nastapic w miesiacu nastepujacym po miesiacu, w
    ktorym zlozono zaswiadczenie o uzyskaniu wpisu na kolejny semestr.

    2. Raty kredytu nie sa wyplacane za miesiace, w ktorych nie przedlozono
    zaswiadczenia.

    Bank twierdzi, ze za kwiecien raty nie dostane, pytanie wiec, czy mam racje
    ja (wg tego powyzej przysluguje mi) czy bank.

    shi