  • 1. Data: 2004-05-10 19:22:07
    Temat: Najlepszy bank internetowy - gdyby ktos pytal...
    Od: "Jan Werbiński" <j...@A...com>

    Jeden dzień z życia banku.

    http://tinyurl.com/392la

    Poza tym mała statystyka znalezionych linków na google. Od 2000 roku do
    dziś.

    "mbank nie działa" 776
    "inteligo nie działa" 614
    "lukas nie działa" 261
    "pko nie działa" 329
    "pekao nie działa" 303
    "vw nie działa" 94
    "wbk nie działa" 198
    "citibank nie działa" 84

    "nie działa" 4560
    http://tinyurl.com/3cgfv

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    273F ECB4 8C7C 96AD 4527 413C 780C 0FA8 A820 C934

  • 2. Data: 2004-05-10 19:24:55
    Temat: Re: Najlepszy bank internetowy - gdyby ktos pytal...
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Jan Werbiński" <j...@A...com> wrote in message
    > Poza tym mała statystyka znalezionych linków na google. Od 2000 roku do
    > dziś.
    >
    > "mbank nie działa" 776

    To swiadczy takze o liczbie klientow i o odsetku klientow posiadajacych
    dostep do sieci.
    I jeszcze o paru rzeczach.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2004-05-10 20:28:20
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@A...com

    > Jeden dzień z życia banku.
    >
    > http://tinyurl.com/392la
    >

    > Poza tym mała statystyka znalezionych linków na google. Od 2000 roku do
    > dziś.
    >
    > "mbank nie działa" 776
    > "inteligo nie działa" 614
    > "lukas nie działa" 261
    > "pko nie działa" 329
    > "pekao nie działa" 303
    > "vw nie działa" 94
    > "wbk nie działa" 198
    > "citibank nie działa" 84

    ale teraz te dane trzeba jeszcze podzielic przez ilosc
    (klienci_banku * procent_z_siecia * czestotliwosc_uzywania)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 4. Data: 2004-05-10 20:41:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> wrote:
    > ale teraz te dane trzeba jeszcze podzielic przez ilosc
    > (klienci_banku * procent_z_siecia * czestotliwosc_uzywania)

    eee lepiej zobaczyc jaki stanowi procent wszystkich maili na temat w/w
    bankow

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-11 08:45:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 10 May 2004 21:22:07 +0200, "Jan Werbiński"
    <j...@A...com> wrote:

    >Jeden dzień z życia banku.
    >
    >http://tinyurl.com/392la
    >

    >Poza tym mała statystyka znalezionych linków na google. Od 2000 roku do
    >dziś.

    A teraz podiel każda z tych liczb przez liczbę klientów danego banku.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2004-05-11 11:12:16
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > eee lepiej zobaczyc jaki stanowi procent wszystkich maili na temat w/w
    > bankow

    A wynik i tak o d... potłuc. Bo jakie wnioski można wyciągnąć ze
    statystyki budowanej na podstawie subjectów?

    Dla przykładu, ktoś napisze: 'jakiśtambank nie działa'. Dostanie 15
    odpowiedzi typu 'u mnie działa'. A potem rozpocznie się dyskusja nt.
    dostawców internetu i różnych takich. I jak nic stuknie ze 30 postów. A
    tymczasem bank może śmigać jak rakieta :)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 7. Data: 2004-05-11 11:23:09
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > dostawców internetu i różnych takich. I jak nic stuknie ze 30 postów. A
    > tymczasem bank może śmigać jak rakieta :)

    W zupełności się zgadzam. Poza tym w poście moze być coś takiego:

    'bankX nie działa, za to bankY działa" i Google zobaczy słowa kluczowe

    a. bankX nie działa
    b. bankY nie działa
    c. bankX działa
    d. bankY działa

    Wiem, wszystko zależy od umiejętnego formułowania googlowych pytań, ale są
    niebezpieczeństwa.
    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-05-11 11:47:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 May 2004 13:12:16 +0200, w <c7qcl4$eal$1@nemesis.news.tpi.pl>, Rafal
    Smyka <Z...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

    > A wynik i tak o d... potłuc. Bo jakie wnioski można wyciągnąć ze
    > statystyki budowanej na podstawie subjectów?

    E tam, tutaj "fachmani" wyciągali średnią na podstawie liczby przelewów
    wykonywanych z martwych kont, więc za wielkich pretensji mieć nie możesz :))).

  • 9. Data: 2004-05-11 12:01:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >E tam, tutaj "fachmani" wyciągali średnią na podstawie liczby przelewów
    >wykonywanych z martwych kont, więc za wielkich pretensji mieć nie możesz
    :))).

    Którą to liczbę martwych kont znasz bardzo dobrze, prawda ;-))) ? Podzielisz
    się wiedzą z nieoświeconymi ;-) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2004-05-11 12:20:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 May 2004 14:01:44 +0200, w <c7qfca$fra$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > :))).
    >
    > Którą to liczbę martwych kont znasz bardzo dobrze, prawda ;-))) ? Podzielisz
    > się wiedzą z nieoświeconymi ;-) ?

    Nie znam, pewnie nikt nie zna, ale przecież to nie może być przeszkodą do
    wyliczenia średniej :))). Nie takie rzeczy ze szwagrem... ;)