  • 1. Data: 2004-05-10 16:21:08
    Temat: Jakie konto przed wyjazdem do Wielkiej Brytani
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Wybieram sie do pracy na minimum 1 rok na Wyspy koncem maja/poczatkiem
    czerwca. Zastanawiam sie w jaki sposob najwygodniej przelewac funty na
    konto. W tym momencie posiadam konto w mBanku i Inteligo. Czy oplaca sie
    przelewac pieniadze przez SWIFT na te konta, czy tutaj w kraju zalozyc
    jakies konto walutowe - jesli tak to jakie i gdzie polecacie [wiadomo chodzi
    o najnizsze koszty :) Nie bez znaczenia bedzie tez mozliwosc dostepu chocby
    w celu sprawdzenia stanu konta przez internet.

    Pawel

  • 2. Data: 2004-05-10 16:54:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Fazi napisał:

> [...]
    > o najnizsze koszty :) Nie bez znaczenia bedzie tez mozliwosc dostepu chocby
    > w celu sprawdzenia stanu konta przez internet.

    Nic sie nie martw. Niedlugo wszyscy do Anglii wyjada. Polskie banki tez.
    ;-))

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-10 17:01:27
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Nic sie nie martw. Niedlugo wszyscy do Anglii wyjada. Polskie banki tez.
    > ;-))

    a ostatni zgasi światło
    :|
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2004-05-10 17:15:49
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > a ostatni zgasi światło
    > :|

    I bardzo dobrze, bo to jedyne, co można tu zrobić. Potem zaorać od Odry do
    Bugu, odczekać dwa pokolenia i zacząć od początku. I może wtedy by coś tu
    było.

    PMZ.

  • 5. Data: 2004-05-10 17:56:06
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 10 May 2004 19:01:27 +0200, "janke" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >a ostatni zgasi światło
    >:|
    >zbyszko janke

    mam nadzieje, ze nie bede ostatni, natomiast ja zdecydowanie preferuje
    irlandie :)

    G.

  • 6. Data: 2004-05-10 18:03:25
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:

    > a ostatni zgasi światło

    A jedźcie, jedźcie, droga konkurencjo na rynku krajowym :)
    Ja się stąd nie ruszam.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 7. Data: 2004-05-10 20:30:33
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

    > Nic sie nie martw. Niedlugo wszyscy do Anglii wyjada. Polskie banki tez.
    > ;-))

    moze i tak ale jak na razie nadal nie znam odpowiedzi na moje pytania :(

  • 8. Data: 2004-05-15 18:58:10
    Od: <s...@g...pl>

    Użytkownik "Fazi" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > moze i tak ale jak na razie nadal nie znam odpowiedzi na moje pytania :(

    A nie lepiej zalozyć Ci konto w polsce ale w funtach ?
    Przeciez jak pewna partia S.... dojdzie do wladzy to te funty ktore
    przelicza Ci na zlotowki
    niewiele beda warte. Na Twoim miejscu jak już to zalozylbym konto w funtach
    w Polsce,
    a nie jeszcze tracil na przelicznikach ...

    Scheat