  • 31. Data: 2019-10-23 15:51:54
    Temat: Re: Nadchodzi nowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 września 2019 10:26:33 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > A jak wygląda/ł koszyk w latach 2016-9?
    > W tabelce hest "transport" oraz "inne".
    > Lokomotywy potaniały, cieszysz się, że jesteś właścicielem PESA'y?

    Deski sedesowe staniały:
    -24-października 2017 płaciłem 75zł łącznie z wysyłką
    -dzisiaj taką samą deskę(od tego samego sprzedawcy) kupiłem za 67zł z wysyłką
    ;)

  • 32. Data: 2019-10-23 16:00:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 23 października 2019 15:51:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Deski sedesowe staniały:
    > -24-października 2017 płaciłem 75zł łącznie z wysyłką
    > -dzisiaj taką samą deskę(od tego samego sprzedawcy) kupiłem za 67zł z wysyłką
    > ;)

    I widać przepłaciłeś, jak starczyła tylko na 2 lata ;P
    Chyba że okazała się tak dobra, że w drugim kibelku na ten model zmieniłeś ;>

  • 33. Data: 2019-10-23 16:08:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2019 16:00:22 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > I widać przepłaciłeś, jak starczyła tylko na 2 lata ;P

    Tamta dalej działa

    > Chyba że okazała się tak dobra, że w drugim kibelku na ten model zmieniłeś ;>

    Dokładnie tak. Dwa lata(kurcze prawie dokładnie dwa) mnie żona motywowała w końcu się
    zdecydowałem;)

  • 34. Data: 2019-10-23 16:19:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 23 października 2019 16:08:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tamta dalej działa

    A, to dobrze.
    Szeryf lata temu zrobił wielkie oczy, jak pokazałem mu fakturę na deskę chyba za
    150zł - ale pierwsza po przeprowadzce padła po pół roku, druga (z kaczuszką) jeszcze
    szybciej - a ta twardo od 2008 służy, ciekawe, czy ma jeszcze trochę tych jonów
    srebra czy też wszystkie się "wyłopotały na wietrze" ;>

    > Dokładnie tak. Dwa lata(kurcze prawie dokładnie dwa) mnie żona motywowała w końcu
    się zdecydowałem;)

    Bardzo ładne skarpetki widziałem, z antypoślizgami na podeszwach w kształcie napisu:
    "Jak powiedziałem, że coś zrobię, to nie musisz mi co pół roku przypominać!" ;>

  • 35. Data: 2019-10-23 16:20:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 23 października 2019 16:00:22 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Chyba że okazała się tak dobra, że w drugim kibelku na ten model zmieniłeś ;>

    Deski niby TAKIE SAME ale oby nie było tak jak z taboretami z ikea
    Tego typu:
    https://www.lekea.pl/sklep/stolki-taborety-i-drabink
    i/3399-frosta-stolek-sklejka-brzozowa.html
    Ładnych kilka lat temu kupiliśmy dwa takie. Ja ważę ponad 100kg ale taborety kilka
    lat wytrzymały bezproblemowo
    Po bodajże dwóch latach dokupiliśmy dwa zdawało nam się że takie same
    Przyjechałem do domu skręciłem je, siadam i zonk- nogi się rozchodzą
    Porównałem z tymi kupionymi dwa lata wcześniej
    W tych nowych grubość sklejki z której zrobione są nogi była o kilka mm mniejsza a
    nogi do siedziska były mocowane dwoma śrubami każda. W starych na każda nogę były 3
    śruby
    Ikea wiec odchudziła produkt zmniejszając grubość sklejki o kilka mm i
    przyoszczędziła na każdym taborecie 4sz śrub