  • 1. Data: 2019-09-17 00:44:38
    Temat: kurs GBP w Revolut
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Rozumiem, że kurs wymiany GBP na PLN da się zobaczyć tylko w aplikacji?
    Bez rejestracji nigdzie go nie pokazują na www? Czy mi na oczy padło?

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2019-09-17 08:51:42
    Temat: Re: kurs GBP w Revolut
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Na ich FAQ jest info:

    Międzybankowy kurs wymiany to dynamiczny kurs wymiany walut między bankami. Jest to
    kurs obowiązujący w czasie rzeczywistym, dlatego stale zmienia się w naszej aplikacji
    i na stronie internetowej. Kursy otrzymujemy od osób trzecich, takich jak Morningstar
    i Currencycloud.
    https://www.revolut.com/pl-PL/help/zaczynamy/wymiana
    -walut/jaki-kurs-wymiany-walut-bedzie-obowiazywal-dl
    a-mnie

    Zatem kursów należy szukać: https://www.morningstar.com/ :)

    ...a jak chcesz 25 zł premii na start to zapraszam do mnie:
    https://jakdorobic.com/revolut-podbija-stawke/

  • 3. Data: 2019-09-17 21:12:47
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 17/09/2019 00:44, PiteR wrote:
    > Rozumiem, że kurs wymiany GBP na PLN da się zobaczyć tylko w aplikacji?
    > Bez rejestracji nigdzie go nie pokazują na www? Czy mi na oczy padło?

    Przy większych kwotach odradzam. Ja znalazłem (znaczy polecono mi)
    Moneycorp i jak na razie jest ok, łącznie z tym że można jeszcze
    wynegocjować lepsze stawki, gdzie w Revolut można sobie co najwyżej
    pogadać z botem AI ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2019-09-18 20:29:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    xbartx pisze tak:

> [...]
    > Moneycorp i jak na razie jest ok, łącznie z tym że można jeszcze
    > wynegocjować lepsze stawki, gdzie w Revolut można sobie co

    Nie nie ja tylko chciałem się zapoznać i przygotować do kłótni gdyby
    ktoś jeszcze raz próbował mnie namawiać na revoluta.

    Bo głupio się kłócić opierając się tylko na zasłyszanym stereotypie
    szemrane coś założone przez ruskich.

    Jak rozumiem kursu nie zobaczę ot tak sobie bez rejestracji

    https://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=PLN&v
    iew=1M

    i nie wyślę kasy do PL bez rejestracji. Jakieś zdjęcia dokumentów i
    maski potrzebne itd.

  • 5. Data: 2019-09-20 10:53:16
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 18/09/2019 20:29, PiteR wrote:

> [...]
    iew=1M

    > i nie wyślę kasy do PL bez rejestracji. Jakieś zdjęcia dokumentów i

    KYC to raczej standardowo jak wszędzie. Gorzej może być że od większej
    kwoty będziesz musiał udowodnić że tych pieniędzy to nie ma z koki albo
    handlu bronią i wtedy to się może dopiero zacząć ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2019-09-20 11:32:02

    Wed, 18 Sep 2019 19:29:13 +0100, w
    <X...@l...net>, PiteR <e...@f...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    iew=1M

    > i nie wyślę kasy do PL bez rejestracji. Jakieś zdjęcia dokumentów i

    Tak. I szansa na zawieszenie konta bez powodu. Sądząc po komentarzach na ich
    facebooku -- nie są to jednostkowe przypadki.