  • 11. Data: 2019-11-05 09:48:50
    Temat: Re: Na co zamienic konto godne polecenia?
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-11-04 o 15:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Sanek wprowadził opłaty (5 zł/mies?) za wcześniej bezpłatne konto bezetki?

    Skąd info?

    --
    Pete

  • 12. Data: 2019-11-05 10:16:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sesemes pod koniec października "uprzejmie informujemy, że od lipca..."?
    Chyba spore szanse na reklamację?

    -----

  • 13. Data: 2019-11-05 10:46:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-11-05 o 10:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Sesemes pod koniec października "uprzejmie informujemy, że od lipca..."?
    > Chyba spore szanse na reklamację?

    Ale przeflancowali cię na inne konto bez pytania?
    Bo KGP w toipie dalej bezpłatne....

    Skasowali prowizję za coś?

    --
    Pete

  • 14. Data: 2019-11-05 11:02:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 10:46:58 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Ale przeflancowali cię na inne konto bez pytania?
    > Bo KGP w toipie dalej bezpłatne....

    W moim TOiPie płatne przy wpływach mniejszych niż 1k/mc.

  • 15. Data: 2019-11-05 11:08:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    > W moim TOiPie płatne przy wpływach mniejszych niż 1k/mc.

    ALe to od zawsze jest.
    Pytam czy się coś ostatnie zmieniło, bomi na dniach 5 lat mija i nie
    wiem czy się już bać...

    --
    Pete

  • 16. Data: 2019-11-05 11:13:02
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-11-05 o 11:08, Pete pisze:

    > ALe to od zawsze jest.
    > Pytam czy się coś ostatnie zmieniło, bomi na dniach 5 lat mija i nie
    > wiem czy się już bać...

    Pomyłka.
    Ja mam KWJ a nie KGP.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2019-11-05 11:19:25
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    [...]
    > Pomyłka.
    > Ja mam KWJ a nie KGP.

    KWJ? Konto Wyższej Jakości w Aliorze? Coś się zmienia?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu

  • 18. Data: 2019-11-05 11:25:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    1k będzie - czyli można zostawić?

    -----

  • 19. Data: 2019-11-05 12:09:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-11-05 o 11:19, Kamil Jońca pisze:
    > Pete <n...@n...com> writes:
    >
    > [...]
    >
    > KWJ? Konto Wyższej Jakości w Aliorze? Coś się zmienia?

    To ja się pytam :P
    Mija mi gwarantowane 5lat. I nie wiem czego się spodziewać.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2019-11-05 13:07:15
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pete <n...@n...com> writes:

    > To ja się pytam :P
    > Mija mi gwarantowane 5lat. I nie wiem czego się spodziewać.

    Tego to chyba nikt nie wie.
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Don't let your mind wander -- it's too little to be let out alone.