  • 1. Data: 2009-08-13 19:46:43
    Temat: NTG Co się stało 2.0 ?
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Od lat 70-tych jestem wielkim fanem kabaretu.Pamiętacie najlepsze skecze lat
    60, 70, 80?. Otworzyłem sobie dzisiaj tworzymyhistorie.pl. Skecz nr 1 w
    rankingu (Opole 2009). Drzwi KMN. Żenada.Dziwię się aplauzowi publiczności.
    Aż tak pozmieniały nam się gusta?

    Poniważ ten masterpiece jest płatny podaję link do youtuba:

    http://www.youtube.com/watch?v=2yjQ3fd55_I

[...]

    Co się stało? Czy nasz kabaret polityczny zdechł bo brak cenzury? W Stanach
    też jej nie ma, a jednak jest się z czego pośmiać. Ot, chocby tu :

    http://www.youtube.com/watch?v=SWbqivPCMig&feature=r
    elated

    Smieszne i prawdziwe do glebi.

    pozdrawiam

    kc

  • 2. Data: 2009-08-13 20:52:59
    Temat: Re: NTG Co się stało 2.0 ?
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Przepraszam z dwukrotne wklejenie z notatnika, może się żle czytać.

    Zacytuję Tima: I feel so good, because the governmet says I should.

    Wow. Też czuję się świetnie.

    kc

    PS. Martwi mnie, ze podwójny szczyt na WIGu, o którym pisałem wcześniej,
    dzisiaj padł.