  • 1. Data: 2009-08-13 12:06:27
    Temat: o ktorej dzis zamykaja stragan?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    jak w temacie, zazwyczaj po takich zj*bach (a nawet lzejszych) przedluzali sesje
    a jak bedzie dzis?

  • 2. Data: 2009-08-13 12:58:28
    Temat: Re: o ktorej dzis zamykaja stragan?
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    michaça wrote:

    > jak w temacie, zazwyczaj po takich zj*bach (a nawet lzejszych) przedluzali
    > sesje
    > a jak bedzie dzis?

    Kiedy ostatnio było "zazwyczaj"?

  • 3. Data: 2009-08-13 13:25:26
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Kiedy ostatnio było "zazwyczaj"?
    nie pamietam, srednio to chyba raz na rok cos sie zwali ale zeby tak opoznic o
    prawie 3h to pierwszy raz odkad obserwuje czyli pazdziernik 2006

  • 4. Data: 2009-08-13 14:46:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    michaça wrote:

    > nie pamietam, srednio to chyba raz na rok cos sie zwali ale zeby tak
    > opoznic o prawie 3h to pierwszy raz odkad obserwuje czyli pazdziernik 2006

    Ja nie pamiętam przypadku by przedłużano notowania.