  • 1. Data: 2003-01-15 08:15:19
    Temat: NRB niedlugo w LG Petro
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Ze stron logowania do LGnet:

    Szanowni Państwo

    Pragniemy Państwa poinformować, że zgodnie z uchwałą Związku Banków Polskich
    do dnia
    31 grudnia 2003 r. wszystkie banki w Polsce zobowiązane są wprowadzić nową
    postać Numeru Rachunku Bankowego (NRB), zgodną z normami określonymi przez
    Europejski Komitet ds. Standardów Bankowych.

    Powoduje to konieczność zmiany dotychczasowych numerów rachunków bankowych,
    prowadzonych przez LG Petro Bank S.A.

    Format numeru rachunku, zgodny ze standardem NRB wygląda następująco:
    cc aaaa aaaa bbbb bbbb bbbb bbbb,
    gdzie:
    cc - oznacza liczbę kontrolną, zależną od numeru rachunku
    aaaa aaaa - oznacza numer oddziału banku
    bbbb bbbb bbbb bbbb - oznacza numer rachunku o stałej długości 16 cyfr

    Numery rachunków w postaci NRB będą już wkrótce drukowane na wyciągach,
    potwierdzeniach i innych dokumentach, pochodzących z banku, w ten sam sposób
    numery rachunków będą prezentowane w kanałach elektronicznych.
    Prosimy o poinformowanie o nowych numerach rachunków zainteresowane strony
    (kontrahentów, pracodawców, ZUS, Urząd Skarbowy itp.).

    Mając na celu sprawne przeprowadzenie procesu zmian oba numery rachunków:
    dotychczasowy oraz nowy numer NRB mogą być zamiennie używane do końca
    września 2003 r.

    Departament Bankowości Elektronicznej
    LG Petro Bank S.A.

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-01-15 11:06:37
    Temat: Re: NRB niedlugo w LG Petro
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    A mnie ciekawi czy przyspieszenie zmiany numerow ma zwiazekz fuzja
    z Nordea? Sa moze jakies nowe informacje kiedy LG zamieni sie
    "dla klienta" w Nordee?

    Potrzebowalbyl ichniego konta na wyjazd do Skandynawii z powodu
    bezplatnych bankomatow grupt Nordea i tak mysle czy bede musial
    zakladac czy moze wystarczy mi byc klientem LG?

    Zreszta oni sami cs pisali, ze ich bankomaty sa juz wzajemnie
    bezplatne aczkolwiek nie ma jak tego sprawdzic bo bankomaty
    Nordei sa Visa-Only a LG MC/EC-only :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-01-15 11:55:16
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Zreszta oni sami cs pisali, ze ich bankomaty sa juz wzajemnie
    > bezplatne aczkolwiek nie ma jak tego sprawdzic bo bankomaty
    > Nordei sa Visa-Only a LG MC/EC-only :-))

    A na stronie Nordei jest informacja o bezprowizyjnych wyplatach w BZWBK.
    Tylko nie napisali czy dotyczy to takze klientow LG. Wie ktos moze?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 4. Data: 2003-01-16 06:55:41
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Nowe numery juz sa.
    Zmiana IMHO logiczna z "15500007-cccccccc" na "aa 1550 0007 0000 0000 cccc
    cccc".
    Teraz rowniez netkombo ma numer w NRB. :-) Ciekawe co sie stanie, kiedy
    wysle bezposrednio przelew na netkombo ... ;-)

    Waldek

  • 5. Data: 2003-01-16 07:56:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b05l1d$pui$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:
> [...]
    > Teraz rowniez netkombo ma numer w NRB. :-) Ciekawe co sie stanie,
    > kiedy wysle bezposrednio przelew na netkombo ... ;-)

    Waldek, gdzie widzisz te numery, bo wczoraj w serwisie transakcyjnym nie
    mogłem zobaczyć?

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-16 08:05:42
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > In news:b05l1d$pui$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:
    > Waldek, gdzie widzisz te numery, bo wczoraj w serwisie transakcyjnym nie
    > mogłem zobaczyć?

    Wczoraj rzeczywiscie nie bylo. Sprawdzalem rano. Dzisiaj juz sa w serwisie
    transakcyjnym po "wejsciu" na rachunki.

    Waldek

  • 7. Data: 2003-01-16 08:25:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b05p4m$dio$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wczoraj rzeczywiscie nie bylo. Sprawdzalem rano. Dzisiaj juz sa w
    > serwisie transakcyjnym po "wejsciu" na rachunki.

    Faktycznie, dzięki :)

    Przed wejsciem do szczegolow są takze jako alt text czy tez on mouse hover,
    nie chce mi sie zagladac do zrodla, w kazdym razie pojawiaja sie na zolto
    przy myszce w MSIE.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-17 12:15:19
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Ze stron logowania do LGnet:

    Numerki sie juz wyswietlaja... Wiecie moze czy mozna juz z innych bankow i z
    poczty wysylac przelewy na ten nowy numer? Z poczty ostatnio nie mogli mi
    przelac pieniedzy na stary numer konta.

    Dzieki,
    Jarek

  • 9. Data: 2003-01-17 14:38:09
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Jarek Granat wrote:

    > Numerki sie juz wyswietlaja... Wiecie moze czy mozna juz z innych
    > bankow i z poczty wysylac przelewy na ten nowy numer? Z poczty
    > ostatnio nie mogli mi przelac pieniedzy na stary numer konta.

    No raczej mozna - skoro wyswietla sie nawet!

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-01-17 15:02:13
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > No raczej mozna - skoro wyswietla sie nawet!

    Jestem ciekawa, czy da się bezpośrednio przelać na netkombo - ma ono całkiem
    inny numer niż net konto - wprowadziłam sobie oba numerki w mBanku i w
    poniedziałek potestuję przelew bezpośredni na netkombo (oczywiście w kwocie
    niższej niż 1000 PLN) - ciekawe, czy przerzucą automatycznie na netkonto i
    czy jeżeli nie przerzucą, to bedą od tej kwoty naliczone netkombowe odsetki?

    Pozdrowienia,
    Glenn