  • 1. Data: 2018-12-20 23:07:29
    Temat: NBP mnie zesłabił ....
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    No nie mogłem uwierzyć... ale musiałem
    Zaszła potrzeba anulowania przelewów oczekujących
    / zmiana terminu płatności /
    i lekko mnie zesłabiło że nie można anulować całej paczki zleceń
    a trzeba oddzielnie "przeklikać" każde zlecenie w paczce
    Masakra ...

  • 2. Data: 2018-12-21 09:04:00
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A co ma do tego NBP? Masz tam konto? Czy może obsługujesz przelewy jakiegoś
    ministerstwa?

  • 3. Data: 2018-12-21 10:19:02
    Temat: Re: NBP mnie zesłabił ....
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > A co ma do tego NBP? Masz tam konto? Czy może obsługujesz przelewy jakiegoś
    ministerstwa?

    ROTFL - ministerstwa ... ?? nie
    ale inna "budżetówka" - interfejs zbliżony do inszych banków
    i jak widać również nie pozbawiony określonych niedogodności
    choć IMO dużo lepszy niż np. BGK

    Pozdro

  • 4. Data: 2018-12-21 11:34:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2018 10:19:11 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > ROTFL - ministerstwa ... ?? nie
    > ale inna "budżetówka" - interfejs zbliżony do inszych banków
    > i jak widać również nie pozbawiony określonych niedogodności
    > choć IMO dużo lepszy niż np. BGK

    Kurtałka, od czasu, jak się tym interesuję, to chciałem mieć konto w NBP albo chociaż
    w BGK. Kiedyś w pewnym sensie miałem - dostałem na komunię lokatę w PKO - a to wtedy
    było jeszcze w strukturach NBP. Lokata niezła była, na 40%, ale przez te 5 lat do
    wypłaty straciłem na niej pewnie z 60% licząc w dolarach (bo w złotówkach to było
    dużo więcej niż pierwotna spłata, ale co z tego).

    Pytanie jeszcze, na ile centralna ta budżetówka - np. Warszawę obsługuje citek -
    zarówno wypłaty nauczycieli jak i wpłaty podatku o nieruchomości.

  • 5. Data: 2018-12-21 12:11:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-12-21 o 10:19, Waldek pisze:

    > ROTFL - ministerstwa ... ?? nie
    > ale inna "budżetówka" - interfejs zbliżony do inszych banków
    > i jak widać również nie pozbawiony określonych niedogodności
    > choć IMO dużo lepszy niż np. BGK

    Mógłbyś dać jakieś zrzuty ekranu obrazujące interfejs przelewów NBP?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-12-21 12:24:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2018 12:11:44 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Mógłbyś dać jakieś zrzuty ekranu obrazujące interfejs przelewów NBP?

    Mają demo (nazywa się to "wersja edukacyjna"), ale żeby się zalogować (do dema!),
    trzeba mieć konto w NBP.
    Ale można sobie tutaj pooglądać instrukcję:
    https://www.nbp.pl/nbe/downloads/nbe_elearning.pptx

  • 7. Data: 2018-12-21 13:09:53
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2018-12-21 o 12:11, Akarm pisze:

    > Mógłbyś dać jakieś zrzuty ekranu obrazujące interfejs przelewów NBP?

    http://www.nbp.pl/nbe/poznaj-nbe.html

    Tu znajdziesz prezentacje w PowerPoincie