  • 1. Data: 2018-12-20 22:57:04
    Temat: Rewolwer na Orlenie
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    Jako że wyrobiłem już inne "limity karciane"
    płaciłem wczoraj za paliwo na Orlenie revolwerem
    i terminal zaproponował transakcje w funtach :D
    Akurat miałem tylko eurasy i dolce ... więc zapłaciłem w złotówkach ;)

    A przy okazji... właśnie dostałem smsa
    że EB podniósł obrót kartą z 300 na pińcet+ - dla zwrotu opłaty :/

    Pozdro

  • 2. Data: 2018-12-21 11:37:31
    Temat: Re: Rewolwer na Orlenie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 20 grudnia 2018 22:57:06 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > Jako że wyrobiłem już inne "limity karciane"
    > płaciłem wczoraj za paliwo na Orlenie revolwerem
    > i terminal zaproponował transakcje w funtach :D
    > Akurat miałem tylko eurasy i dolce ... więc zapłaciłem w złotówkach ;)

    To dobrze, bo płacąc w funtach przepłaciłbyś pewnie ze 4% na bankowym kursie do DCC.
    To jest zmora, z curve też trzeba uważać - i nawet pikacz nie chroni - miałem
    płatności i bez DCC, ale również pikaczowe z DCC (być może chodzi o granicę 50zł - z
    chipa niezależnie od kwoty DCC proponuje).
    N26 w PL nie testowałem.

    > A przy okazji... właśnie dostałem smsa
    > że EB podniósł obrót kartą z 300 na pińcet+ - dla zwrotu opłaty :/

    I tak zaraz zjada ich milek, więc zawsze można spróbować sztuczki z wypowiedzeniem,
    wrażliwi na to teraz będą ;>

  • 3. Data: 2018-12-21 13:08:01
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > To dobrze, bo płacąc w funtach przepłaciłbyś pewnie ze 4% na bankowym kursie do
    DCC.

    Transakcja była pikaczem, więc czy stykowo czy nie
    jak widać nie robi różnicy

    > I tak zaraz zjada ich milek, więc zawsze można spróbować sztuczki z wypowiedzeniem,
    wrażliwi na to teraz będą ;>

    Wiem że ich Milek zjada, w Milku też mam konto
    Ale w EB mam 3 debetówki - Vise, MC i mobilną
    - więc za gapiostwo mogą mnie skubnąć 3x
    Jednak zazwyczaj place miesięcznie znacznie ponad wymagany limit
    bo dalej trochę (5%) cofki wpada w programie R&P