  • 1. Data: 2018-12-17 17:25:50
    Temat: Santander, dane karty wirtualnej.
    Od: Venice <v...@g...com>

    W aplikacji Santandera można zrobić sobie wirtualną kartę do płatności
    przez NFC. Czy można zdobyć dane tej karty? Chciałabym ją dodać do
    Google Pay, bo bardziej mi odpowiada, niż aplikacja banku.
    Wiem, że normalne karty Santandera można dodać go Google Pay, ale
    interesuje mnie tylko karta wirtualna ze względu na to, że jest
    bezwarunkowo darmowa.

  • 2. Data: 2018-12-17 18:59:57
    Temat: Re: Santander, dane karty wirtualnej.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do końca roku masz jeszcze promo dające bezwarunkowo bezpłatną KK MC world (a nawet
    platynę, jak zarabiasz ponad 10k/mc). Tylko trzeba zamawiać przez telefon.

    Zaś dane karty wirtualnej możesz sobie odczytać drugim telefonem z NFC (bank nie
    poda), albo terminalem płatniczym, ale wg mnie na 99% nie uda się jej dodać do GP.