  • 1. Data: 2002-01-08 17:18:13
    Temat: cezar w pko bp - co to ?
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

    Wczoraj dokonywałem w Gorzowie Wlkp. (Eksp. I/O PKO BP SA Gorzów Wlkp.)
    wpłaty gotówkowej na e-superkonto.
    Panienka z okienka zamiast zwykle przybijanej pieczątki "Elixir" lub
    "Zrealizowano elixirem" przybiła na potwierdzeniu pieczątkę "CEZAR".
    W związku z tym pytanko : Co to takiego ten CEZAR ?
    Wprowadzony został jakiś wewnętrzny system PKO BP do przelewów między
    kontami PKO BP<-> PKO BP ?

    Proszę o jakieś info.

  • 2. Data: 2002-01-08 17:42:26
    Temat: Re: cezar w pko bp - co to ?
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    Użytkownik "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Panienka z okienka zamiast zwykle przybijanej pieczątki "Elixir" lub
    > "Zrealizowano elixirem" przybiła na potwierdzeniu pieczątkę "CEZAR".
    Ogolnie to Centralny System Autoryzacji... W uproszczeniu - sa to zaczatki
    laczenia oddzalow pko w jeden centralny system. Oddzialy polaczone cezarem
    maja na biezaco wglad w rachunki prowadzone w innych oddzialach.

    pozdrawiam
    Konrad

  • 3. Data: 2002-01-08 18:16:51
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

> [...]
    > W związku z tym pytanko : Co to takiego ten CEZAR ?
    > Wprowadzony został jakiś wewnętrzny system PKO BP do przelewów między

    może zatrudnili gońców i identyfikują ich imionami?? ;-)))

    pozdrav
    siepacz

  • 4. Data: 2002-01-08 18:37:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:3c3b3714@news.vogel.pl...

    > może zatrudnili gońców i identyfikują ich
    imionami?? ;-)))

    Sark