  • 1. Data: 2002-01-08 18:11:35
    Temat: Telepekao24 i Allianz
    Od: Andy <a...@w...pl>

    Wiatam serdecznie.
    Dwa miesiące temu założyłem sobie konto w Telepekao24. Otrzymałem
    wszystko co potrzebne (token, karty itp). Dzisiaj moja małżonka
    przychodzi z banku i co widze? Do umowy o prowadzenie Eurokonta WWW ma
    dołączoną umowę o ubezpieczenie: Certyfikat potwierdzający zawarcie
    ubezpieczenia NNW dla posiadaczy Eurokonta Business, Eurokonta Plus,
    Eurokonta VIP, Eurokonta Prestiż, Eurokonta WWW lub przedstawicieli
    posiadaczy pokietu Business Lider w Banku Polska Kasa Opieki SA.
    Dalej: Niniejszym zaświadcza się, iż niżej wymieniona Osoba jest
    objęta ochroną ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków
    na podstawie umowy z dnia 31.05.99 r. zawartej między Bankiem Polska
    Kasa Opieki SA a T.U. Allianz Polska S.A.

    W placówce pośredniczącej banku powiedziano jej, że ubezpieczenie to
    jest darmowe. Czy ktoś z posiadaczy konta Eurokonto WWW również
    posiada niniejsze ubezpieczenie? Kiedy sam zakładałem konto nie było o
    Allianz mowy, nie mówiąc już o darmowym ubezpieczeniu.

    Hej ho! Andy
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-01-08 18:24:42
    Temat: Re: Telepekao24 i Allianz
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    :
[...]

    Jeśli deklarujesz miesięczne wpływy >1800 PLN to ubezpieczenie dostajesz
    gratis.

    Amehat

  • 3. Data: 2002-01-08 18:35:12
    Od: Andy <a...@w...pl>

    Dnia Tue, 8 Jan 2002 19:24:42 +0100, "Amehat" <a...@a...net.pl>
    napisał(a):

> [...]
    >: Allianz mowy, nie mówiąc już o darmowym ubezpieczeniu.
    >
    >Jeśli deklarujesz miesięczne wpływy >1800 PLN to ubezpieczenie dostajesz

    Dzięki. Rzeczywiście żona zdeklarowała 2000, a ja 1500. Gdybym
    wiedział o ubezpieczeniu to zwiększyłbym deklaracje.

    Pytanie z podobnej beczki.
    Z ilu części składać się powinien token? Mój składa się z samego
    tokena. Zony z tokena + wygodnej, praktycznej obudowy z breloczkiem do
    przypięcie.

    Hej ho! Andy
    a...@w...pl

  • 4. Data: 2002-01-09 05:57:56
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Pytanie z podobnej beczki.
    > Z ilu części składać się powinien token?

    Z przedtokena, tokena właściwego i zatokena.
    Przedtoken przedtokena składa się z: przedtokena przedtokena,
    przedtokena właściwego i zatokena przedtokena, a zatoken tokena składa
    się z przedtokena zatokena, zatokena właściwego i zatokena zatokena.
    Chcesz wiedzieć z czego składa się przedtoken i zatoken przedtokena,
    przedtoken i zatoken zatokena ? ;-)
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-09 08:56:25
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

> [...]
    > się z przedtokena zatokena, zatokena właściwego i zatokena zatokena.
    > Chcesz wiedzieć z czego składa się przedtoken i zatoken przedtokena,

    Brawa dla Grzegorza! Ale zem sie obsial przy porannej kawie. Pozdrawiam
    wszystkich kawoszy na grupie (czyli pewnikiem wszyskich)
    Michal

  • 6. Data: 2002-01-09 12:00:00
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A dziękuję, dziękuję :-)
    Również pozdrawiam.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-09 14:56:07
    Od: Andy <a...@w...pl>

    Skoro napisałeś, że składa się z trzech części to co oznacza:
    >Przedtoken przedtokena składa się z:
    Jest to już część czwarta.

> [...]
    >się z przedtokena zatokena, zatokena właściwego i zatokena zatokena.

    >Chcesz wiedzieć z czego składa się przedtoken i zatoken przedtokena,
    Jeśli chodzi o ww. przedtoken to już napisałeś na samym wstępie, więc
    nie chce abyś znów się starał i pomylił.

    >przedtoken i zatoken zatokena ? ;-)
    >Grzegorz

    Więc dla ścisłości odpowiedz powinna wyglądać tak (aby miała
    spójność):

    Z przedtokena, tokena właściwego i zatokena.
    Przedtoken tokena składa się z: przedtokena przedtokena,

    Albo wcale jej nie powinno być.

    Hej ho! Andy
    a...@w...pl

  • 8. Data: 2002-01-09 18:38:02
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "mimod" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Oczywiście w rozumieniu ogólnowojskowym :-))
    A wiesz co to jest kałuża i jakie ma znaczenie strategiczne ??? *)

    *)niewielki akwen wodny , nieważny z punktu widzenia strategicznego

  • 9. Data: 2002-01-09 21:54:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jan 09, 2002 at 07:38:02PM +0100, inkoguto wrote:

    > *)niewielki akwen wodny , nieważny z punktu widzenia strategicznego

    Akwen wodny o znikomym znaczeniu strategicznym.

    Nie wkladaj w to az tyle kultury, pamietaj ze to wojskowi wymyslili ze
    "cosinus kata w warunkach bojowych moze osiagac wartosc 2".

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-01-10 06:00:21
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Znaczy, wyszło że to Ty jesteś fachowcem tak ? ;-)
    Grzegorz
    PS
    No dobra przyznaje się -nie uważałem na zajęciach :-))))