  • Data: 2002-01-08 18:22:54
    Temat: Multibank w Katowicach
    Od: "Wanias" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niniejszym donosze, że 07.01.2002 Multi otworzył oddział w Katowicach przy
    ul. Powstańców (oddział BRE).
    Jako, że czytałem co nieco o rzekomym przepychu innych oddziałów, to od razu
    poleciałem zobaczyć i trzeba przyznać, że "oddział" to chyba za dużo
    powiedziane. Po prostu w holu BRE obok portierni postawiono stolik i 2
    krzesełka z logo, a naprzeciw stojaki z ulotkami. Oczywiście jak ktoś już
    coś to jest też wydzielony pokoik do rozmów. W sumie bardzo oszczędnie i
    przyjaźnie, szczególnie że sam budynek BRE robi przygniatające wrażenie. No
    i pierwszy raz w życiu zaraz po wejściu obskoczyło mnie 3 dysponentów,
    wyjątkowo miłych i kompetentnych. Pozdrawiam jeśli czytają i polecam
    wszystkim.

    --
    Wanias