eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] kredyt hipoteczny - ktory, aquarius - pytanie (troche dlugie) › [Multibank] kredyt hipoteczny - ktory, aquarius - pytanie (troche dlugie)
    From: Solos <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank] kredyt hipoteczny - ktory, aquarius - pytanie (troche dlugie)
    Date: Mon, 17 Jan 2005 16:34:34 +0100

    Witam,

    mam konto w Multibanku, najpierw mialem Multikonto Jestem jako student
    przez okolo 2 lata, w grudniu zmienilem na Multikonto Ja jakoze
    konczylem 25 lat. Na przelomie marca i kwietnia chcialbym kupic
    mieszkanie i stoje przed wyborem kredytu (jak i ewentualnie banku, ktory
    by mi go udzielil).

    Poniewaz mam konto w Multibanku chcialbym sie przede wszystkim
    dowiedziec o ten bank. Co myslicie na temat oferty kredytowej Multi? Czy
    nadal odsetki sa ustalane przez prezesa? Rozumiem, ze ma to znaczenie w
    przypadku rat malejacych. Czy w przypadku rat stalych takze?

    Druga sprawa to w jakiej walucie wziac kredyt. Wartosc nieruchomosci to
    ok. 120.000zl. Chcialbym wziac kredyt z mozliwie niska wplata wlasna,
    wiec bede potrzebowal kredyt w wysokosci okolo 110.000zl. Czy lepiej
    jest wziac kredyt w CHF czy PLN i dlaczego?

    I osiatnia kwestia, to sprawa konta. Jakoze oplata przygotowawcza w
    przypadku Multikonta Ja wynosi 2%, a w przypadku Aquarius-a 1%,
    zastanawiam sie czy przed wzieciem kredytu nie zmienic konta na
    Aquarius. Do konca roku bede w delegacji zagranicznej i ze wzgledu na
    diety moje dochody miesieczne na konto sa wyzsze niz 5000zl. Z tego co
    sie orientuje mam wiec mozliwosc zmiany konta na Aquarius. Moje pytanie
    dotyczy jednak konca roku, kiedy wroce do Polski i przestane otrzymywac
    diety. Moje dochody spadna wowczas ponizej 5000zl. Jak wtedy zachowa sie
    bank? Po kwartale kiedy moje wplywy nie wyniosa 15.000zl na kwartal,
    kaza mi zrezygnowac z Aquariusa, czy bede mogl miec go nadal?

    Pozdrawiam,

    --
    Solos
    GG 3115539