  • 1. Data: 2007-09-12 12:20:32
    Temat: Multibank czy... a przelewy w euro
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    Witam.

    Czy Multibank (k.firmowe) ma możliwość przyjmowanie pieniędzy w obcej
    walucie?
    Pewnie ma.... i tu pytanie główne: Czy to się opłaca? Tzn czy multibank
    pobiera jakąś prowizję (jak tak to jaką), lub np. czy multibank nie ma jakiś
    "zaniżonych" stawek euro?

    Mozna przyjmowac smialo w multibanku przelewy zza granicy? (powiedzmy 4000
    euro /m-c)

    A moze lepiej zalozyc konto walutowe? Jak tak to jakie obecnie na rynku jest
    najtansze w utrzymaniu oraz najatrakcyjniejsze pod wzgledem przyjmowania
    przelewow zza granicy??

    Z gory dziekuje za odp.

    --
    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2007-09-12 14:17:09
    Temat: Re: Multibank czy... a przelewy w euro
    Od: Mega <a...@s...pl>

    Witam,

    nie jestem pewien, ale może tam coś znajdziesz :
    http://dobre-kredyty.pl/kontafirmowe/

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-09-12 16:07:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > jest
    > najtansze w utrzymaniu oraz najatrakcyjniejsze pod wzgledem przyjmowania

    a to juz zalezy od tego kto bedzie za przelew placil, koszty moze ponosic
    wysylajacy, beneficjent lub solidarnie;
    na zlotowym kasa bedzie od razu przewalutowana, a na walutowym nie - zalezy
    czy potrzebujesz zlotowki czy walute

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-09-13 05:23:54
    Od: "strzeli" <i...@n...pl>

    > na zlotowym kasa bedzie od razu przewalutowana, a na walutowym nie -
    > zalezy
    > czy potrzebujesz zlotowki czy walute

    Potrzebuje ze tak brzydko powiem jak naj mniej "stracic"

    z poważaniem
    Łukasz

  • 5. Data: 2007-09-13 10:18:15
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 07:23:54 +0200, strzeli napisał(a):

    > Potrzebuje ze tak brzydko powiem jak naj mniej "stracic"

    Przyglądnij się ofercie moneybookers.pl