  • 1. Data: 2007-09-12 09:51:11
    Temat: Visa kredytowa
    Od: k...@k...gliwice.pl

    Witam,

    przymierzam się do wyrobienia sobie drugiej kredytówki i chciałbym
    żeby była to Visa z chipem. Który bank według Was oferuje teraz
    najlepsze warunki? Nie zależy mi niskim oprocentowaniu bo i tak zawsze
    spłacam w terminie. Fajnie jakby był podgląd przez neta.

    pzdr,

    kaliq

  • 2. Data: 2007-09-12 10:03:17
    Temat: Re: Visa kredytowa
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    przymierzam się do wyrobienia sobie drugiej kredytówki i chciałbym
    żeby była to Visa z chipem. Który bank według Was oferuje teraz

    Karty z chpem są o wile bezpieczne.
    A z banków zwróc uwage na VW

    pozdrK

  • 3. Data: 2007-09-12 10:03:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 11:51, k...@k...gliwice.pl wrote:
> [...]
    > najlepsze warunki? Nie zależy mi niskim oprocentowaniu bo i tak zawsze
    > spłacam w terminie. Fajnie jakby był podgląd przez neta.

    w BPH - mozesz wybrac (przynajmniej oferuja w opisie na WWW wersje z
    chipem - karta - po prostu "zwykla karta"

    Mozesz rowniez zamowic poprzez www.money.pl KK Money.pl w BZWBK - tu
    juz tylko z chipem.

    Tu i tu podglad przez net (przy Money.pl chyba musisz do tego wziasc
    bezplatne konto internetowe, w kartach BPH chyba rowniez trzeba sie
    upomniec o bezplatny podglad )
    W Money.pl jako ciekawostka - mozesz za 3 zl od przelewu zrobic sobie
    przelew gotowkowy, traktowany jak platnosc bezgotowkowa - splacisz w
    GP nie placisz odsetek.

  • 4. Data: 2007-09-12 10:04:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 12:03, "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> wrote:

    > Karty z chpem są o wile bezpieczne.

    Dla bankow.....

  • 5. Data: 2007-09-12 10:17:10
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Z tego co widzialem to taka karta ma tez pasek magnetyczny...
    Marx

  • 6. Data: 2007-09-12 10:32:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 12:17, Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>
    wrote:
    > Z tego co widzialem to taka karta ma tez pasek magnetyczny...
    > Marx

    Dokladnie - w Polsce wiekszosc terminali jeszcze potraktuje karte z
    chipem jako zwykla i zatwierdzenie bedzie podpisem.

  • 7. Data: 2007-09-12 11:10:07
    Od: k...@k...gliwice.pl

    a co sądzicie o karcie Lukas Banku?, na pierwszy rzut oka nawet
    całkiem fajna....no i jest obsługa przez net :)

    pzdr,

    kaliq

  • 8. Data: 2007-09-12 11:24:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Wrz, 13:10, k...@k...gliwice.pl wrote:
    > a co sądzicie o karcie Lukas Banku?, na pierwszy rzut oka nawet
    > całkiem fajna....no i jest obsługa przez net :)

    Jesli z Lukasbank to lepszy jest mastercard Onet (ale ty szukasz
    Visa). oni KK dostaja we wspolpracy z bzwbk - tak wiec poza krotszym
    GP, brakiem przelewow przez net i brakiem opcji darmowosci chyba
    niczym to sie nie rozni od Money.pl - nie sprawdzalem ubezpieczen -
    moze maja lepsze w standardzie.

    http://direct.money.pl/money/249/10/

  • 9. Data: 2007-09-12 11:37:38
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Sep 2007 03:03:39 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Mozesz rowniez zamowic poprzez www.money.pl KK Money.pl w BZWBK - tu
    > juz tylko z chipem.

    Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na Allekartę kredytową, która jest
    połączona z programem PayBack - bardzo dużo nagród do wyboru (w
    porównaniu np z Citi-BP) i dobre ceny za nagrody.

  • 10. Data: 2007-09-12 13:28:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Dokladnie - w Polsce wiekszosc terminali jeszcze potraktuje karte z
    > chipem jako zwykla i zatwierdzenie bedzie podpisem.

    Gdyby tak bylo to by nie bylo zle, ale obawiam sie ze bank moze
    wstawic na sciezke magnetyczna SVC żądający PINu.
    --
    Krzysztof Halasa