  • 1. Data: 2002-06-17 16:57:47
    Temat: Multibank OK!
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie!
    Złożyłem własnie konto w Multibanku...
    Poszedlem, pogadalem i zalozylem... i od razu powiedzeli ze ttylko jak im
    przyniose historie, to dazą mi 16 tysiaków debetu na karcie...
    Fajnie!
    i to na 14 % nie na 19.75 jak w innych bankach....

    Fajny ten MultiBank.... chyba go polubie,......

  • 2. Data: 2002-06-17 17:10:05
    Temat: Re: Multibank OK!
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Fajny. Ale Fortis daje na 12 % Też można wytrzymać :))

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-06-17 17:33:22
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    Może i ok, ale nie w moim przypadku.
    Multibank to ściema i już !

    Opiszę krótko całą historię dla całego obrazu.

    Jestem studentem, od 3 lat mam konto w PKO S.A. oraz debet w rachunku
    bieżącym w wysokości 2000 PLN. Od rodziców co miesiąc dostaję 1300 PLN. Od 8
    miesięcy pracuję na umowę zlecenie(przecież jestem studentem) i mam dochody
    średnio 2 500 PLN miesięcznie. Ponieważ ostatnio PKO się zepsuło zaufałem
    reklamie i założyłem konto w Multibanku. Potem zapytałem się czy ma
    możliwość uzyskania kredytu w rachunku. Ależ oczywiście i ble ble, ..

    Dostarczyłem historię rachunku za rok z PKO S.A. (kosztowało mnie to 5 PLN
    za miesiąc), od rodziców zaświadczenie, że wpłacali i będą wpłać pieniądze w
    wysokości jak podałem wyżej.
    Po tygodniu zadzwoniła do mnie pani i powiedziała, że dostanę 5 000 PLN bez
    poręczyciela lub 9 000 PLN z poręczycielem debetu na rachunku - wybrałem
    wariant pierwszy. Pani miała do mnie oddzwonić i umówić na podpisanie
    umowy - tego samego dnia. Oczywiście, nie zadzwoniła. Za dwa dni wybrałem
    się osobiście, pani się przypomniało i powiedziała, że musi coś jeszcze
    sprawdzić. Po kilku minutach wróciła z zaplecza i powiedziała, że zmieniły
    się zasady i nie dostanę NIC- muszę mieć umowę o pracę.

    Na zakończenie dodam, że gdybym dostał debet, zobowiązałem się do zamknięcia
    debetu w PKOSA. Miałem to nawet zrobić po telefonie pani z Multi, ale się
    wstrzymałem i dobrze.

    miłej współpracy z multibankiem

    Jacek

  • 4. Data: 2002-06-18 05:10:59
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    ja tylko powiem, że po przedstawieniu historii czekałem na przyznanie
    kredytu odnawialnego (który ty [błędnie] nazywasz debetem) 4 tygodnie i 1
    dzień, a nie najwyżej 2 tyg. jak zapewniano mnie w oddziale w bydgoszczy.
    mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej...

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 5. Data: 2002-06-19 09:43:25
    Od: "NatiNatiUgango" <k...@s...pl>

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzień, a nie najwyżej 2 tyg. jak zapewniano mnie w oddziale w bydgoszczy.
    > mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej...

    Ja miałem szczęście. Wniosek o przyznanie kredytu odnawialnego złożyłem w
    internecie. Po 2 dniach zadzwoniła do mnie pani z informacją, że kredyt
    został mi przyznany i w związku z tym mogę sobie wybrać sposób w jaki chce
    podpisać umowę. Wybrałem CUF2 w Poznaniu i po kolejnych 2 dniach (czas na
    przesłanie dokumentów) podpisałem umowę. Po tygodniu pocztą przyszła VC.

    Jestem studentem, mam multikonto jestem, tyle tylko, że jednocześnie
    prowadzę firmę i posiadam również MK BC. Wniosek o kredyt składałem równo 3
    miesiące od otwarcia rachunku w multi i nie przynosiłem historii z
    poprzedniego banku..

    Nati