  • 1. Data: 2002-06-17 17:15:21
    Temat: juz tego nie rozumiem (VC MULTIBANK)
    Od: "Robert" <r...@i...com>

    Witam.
    konto od 11 marca
    11 czerwca zlozylem wniosek o VC

    w marcu wplywy < 1000 zl
    w kwietniu >1000
    w maju > 1000
    na poczatku czerwca (okolo 5-ego ponad 1000 zl)
    bylem pierw zlozyc wniosek w oddziale . sprawdzil Pan i powiedzial
    ze nie powinno byc problemow z przyznaniem mi karty.
    Powiedzial tez ze szybciej dostane jak zloze wniosek w infolini ( i tak
    tez zrobilem). Dzisiaj dostalem pismo ze rozpatrzony negatywnie gdyz
    brak wplywow wymaganych.

    Zadzwonilem na infolinie. Pani nie wieedziala czemu. i powiedziala
    ze sklada requesta o telefon do mnie (multibank zadzwoni do mnie
    z wyjasnieniem bo podac nr telefonu nie moze)

    Przyznam sie ze wplaty nie byly regularne (tzn 1 czesciowe i np tylko na
    poczatku miesiaca)

    Moze ktos mial podobny przypadek?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 2. Data: 2002-06-17 18:00:25
    Temat: Re: juz tego nie rozumiem (VC MULTIBANK)
    Od: "Jakub Żak" <c...@p...onet.pl>

    ja bylem u nich (Wrocław) w piatek i pani sprawdzajac zauwazyla ze mam 3
    wpalty po 400 pln - co daje 1200 :) jednak warunek to jednorazowa wplata pow
    1000pln :( (????)a wiec maja np 10 wplat po 500 pln tez sie nie dostanie VC
    :(( zebym wiedzial wczesniej to bym pod koniec miecha przelal wszystko na
    inne konto na drugi dzien spowrotem i byloby w jednym "kawalku".

    p.s.
    czy ktos wie jak to jest z tymi 3 miechami chodzi o ok 90 dni czy np.
    kwiecien, maj czerwiec ???

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-06-17 18:09:32
    Od: "Robert" <r...@i...com>

    Karta Visa Classic może być wydana klientowi, który złoży wniosek o jej
    wydanie i który spełnia określone kryteria: ma otwartą linię kredytową na co
    najmniej 1000 zł, albo potwierdzone wpływy na konto w wysokości <co najmniej
    1000 zł w ciągu miesiąca.>

    Czytalem tez regulaminy, nie moge nic znalezc. Moze jednak cos pisza?

    Moze ktos tak jak my mial wplywy "w ratach" ?

    Pozdrawiam,
    Robert

  • 4. Data: 2002-06-17 18:14:43
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > :(( zebym wiedzial wczesniej to bym pod koniec miecha przelal wszystko na
    > inne konto na drugi dzien spowrotem i byloby w jednym "kawalku".

    Dokładnie tak to działa ;)) Niestety Multibank nie jest bankiem elastycznym
    i jeśli istnieje warunek wpłata 1000 zł to ma być dokładnie 1000 zł i już.
    Ani złotówki mniej!
    Marcin

  • 5. Data: 2002-06-17 18:32:20
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "Jakub Żak" <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1000pln :( (????)a wiec maja np 10 wplat po 500 pln tez sie nie dostanie VC

    fragment e-maila z 29.01.2002 z k...@m...pl

    "W odpowiedzi na pytanie o warunki wydania karty Visa Classic, pragnę
    poinformować, że podstawowym warunkiem jest posiadanie rachunku MultiKonto od
    co najmniej 3 miesięcy oraz średnie miesięczne wpłaty na rachunek nie niższe
    niż 1000 PLN."

    z praktyki: suma wpływów w miesiącu ma wyniść 1000, wielkość pojedyńczych wpłat
    jest bez znaczenia (to jest stan na kwiecień 2002, mogło się coś zmienić)

    > czy ktos wie jak to jest z tymi 3 miechami chodzi o ok 90 dni czy np.
    > kwiecien, maj czerwiec ???

    z praktyki: np. od 11 lutego do 11 maja

    Zamawiaj kartę przez telefon, w oddziale wrocławskim słaby standard obsługi
    jest.

    Do mnie karta nie doszła za pierwszym razem, dlatego warto przy zamawianiu
    zaznaczyć, że do odbioru w oddziale.

    pozdrawiam
    wind

  • 6. Data: 2002-06-17 19:13:32
    Od: "Robert" <r...@i...com>

    nie rozumiem
    Dostal ktos karte za wplywy a nie jednorazowe wplaty na konto w kwocie

    wiekszej jak 1000 zl?

    Pozdrawiam,
    robert

  • 7. Data: 2002-06-17 19:19:54
    Od: "Robert" <r...@i...com>

    Ale jestem wkurzony :(
    Jeszcze walcze z Polpakowcami z tepsy bo wmawiaja mi ze usterka
    jest po mojej stronie, jakby mysleli ze maja do czynienia z jakims
    "debilem"..
    I dzisiaj multibank.. a wiadomo.. na wakacje karta potrzebna :(

    Robert

  • 8. Data: 2002-06-17 22:30:33
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "Robert" <r...@i...com> napisał(a):

    > nie rozumiem
    > Dostal ktos karte za wplywy a nie jednorazowe wplaty na konto w kwocie
    >
    > wiekszej jak 1000 zl?

    Ja dostałałem za wpływy > 1000 PLN, przy czym jednorazowe wpłaty były < 1000
    PLN. I nawet dwie VC mi wystawili!!! (bo pierwsza zaginęła na poczcie :-))

    pozdrawiam
    wind

  • 9. Data: 2002-06-18 05:18:57
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    aha :-)
    rozumiem

    Dzieki

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-06-18 19:01:45
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> wrote in message

    > Dokładnie tak to działa ;)) Niestety Multibank nie jest bankiem
    elastycznym
    > i jeśli istnieje warunek wpłata 1000 zł to ma być dokładnie 1000 zł i już.
    > Ani złotówki mniej!

    E, tam. Cos mi sie wierzyc nie chce. Jak skladalem wniosek o kredyt,
    zadeklarowalem kwote miesiecznych wplywow x, Multi dodal wszystkie wplywy na
    rachunek z 3 m-cy posiadania przeze mnie konta, podzielil przez 3 (widzialem
    ich kalkulacje dolaczona do dokumentow), poniewaz ów iloraz byl nieco
    wiekszy niz x, kredyt dostalem bez problemu i nie mialo znaczenia, ze w
    jednym m-cu wplynelo mniej niz x ani to, ze wplywy mam w "kawalkach".

    Pozdrawiam
    Rafal