  • 1. Data: 2006-02-01 19:49:01
    Temat: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Tym razem stawiam minus dla Multibanku. Bodajże w listopadowym wyciągu była
    informacja, że zostaną wprowadzone:
    - wyciągi elektroniczne
    - uproszczone wyciągi papierowe "ekologiczne"
    - płatne "pełne" wyciągi papierowe.

    Tymczasem pojawiła się nowa TOiP obowiązująca od 1.02.2006 i nie ma tam ani
    słowa o uproszczonych wyciągach papierowych. Czyli albo muszę wybrać wyciąg
    elektroniczny (którego nie chcę) albo płatny wyciąg papierowy.

    Dlaczego nie poinformowano klientów, że nie będzie darmowych wyciągów
    papierowych?

  • 2. Data: 2006-02-01 19:55:46
    Temat: Re: [Multibank] Minus za wyciągi
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

> [...]
    > elektroniczny (którego nie chcę) albo płatny wyciąg papierowy.
    >
    > Dlaczego nie poinformowano klientów, że nie będzie darmowych wyciągów

    Dlaczego nie poinformowano klientów, że jest nowa TOiP? Dowiedziałem się
    właśnie o tym fakcie od Ciebie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-02-01 20:10:21
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Feb 2006 20:55:46 +0100, w
    <1ijkqvqf0vubw$.1xyd1b1keurwm.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Dlaczego nie poinformowano klientów, że jest nowa TOiP? Dowiedziałem się
    > właśnie o tym fakcie od Ciebie

    Jest coś w niej interesującego? :]

  • 4. Data: 2006-02-01 20:16:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2006 20:55:46 +0100,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>
    napisała:

    > Dlaczego nie poinformowano klientów, że jest nowa TOiP? Dowiedziałem się
    > właśnie o tym fakcie od Ciebie
    Hmm, niby poinformowano w RSS i na stronie głównej. Ale ....
    1. czy tak trudno dorzucić komunikat w części transakcyjnej ?
    2. o zmianach obowiązujących od 1 lutego dowiaduję się _drugioego_
    lutego ? (W RSS na pewno tego nie było do dzisiejszego popołudnia)
    Brzydko :-( ciekawe czy to tylko komuś się zapomniało czy też m*banki w
    polityce informacyjnej zaczynają równać do BPH ...
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 5. Data: 2006-02-01 20:17:18
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    kiedyś chyba było gdzieś info, na wyciągu?, że będą bezpłatne wyciągi
    e-mail'owe albo płatne papierowe. a może to były propozycje w ankiecie na
    stronie www? :) nie pamiętam już, a info o zmianach to tu
    http://pf.multibank.pl/oplaty/zmiana

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 6. Data: 2006-02-01 20:23:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2006 20:16:59 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    > 2. o zmianach obowiązujących od 1 lutego dowiaduję się _drugioego_

    Chyba za mało śpię, co nie zmienia faktu, że taka zmiana powinna być
    nieco wcześniej niż w dniu obowiązywania.
    KJ

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 7. Data: 2006-02-01 20:41:36
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@g...com> napisał w
    wiadomości news:drr50s$kkp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > e-mail'owe albo płatne papierowe. a może to były propozycje w ankiecie na
    > stronie www? :) nie pamiętam już, a info o zmianach to tu

    czy ja dobrze widze ze wprowadzono oplate za przelewy do ZUS i US w
    wysokosci 10 pln ??????

  • 8. Data: 2006-02-01 21:07:10
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Wed, 01 Feb 2006 21:10:21 +0100 "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    wrote:

    > Wed, 1 Feb 2006 20:55:46 +0100, w
    > <1ijkqvqf0vubw$.1xyd1b1keurwm.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk

    > Jest coś w niej interesującego? :]

    w niusach piszą, że 'Zmiany dotyczą tylko opłat realizowanych w Centrach Usług
    Finansowych MultiBanku.'

  • 9. Data: 2006-02-01 21:21:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2006 22:07:10 +0100,
    osoba podpisana: anonim <***com@mail.com>
    napisała:

    > w niusach piszą, że 'Zmiany dotyczą tylko opłat realizowanych w Centrach Usług
    > Finansowych MultiBanku.'
    Zadałem sobie trud przeczytania i oprócz przelewów i spółki jest jeszcze
    coś takiego:
    Kredyt odnawialny w MultiKoncie ja i MultiKoncie my Prowizja
    przygotowawcza 1% -nie mniej
    niż 40 PLN
    Kredyt odnawialny w MultiKoncie ja i MultiKoncie my Prowizja za
    odnowienie kredytu na kolejny okres 1% -nie mniej
    niż 40 PLN
    Jako, że mnie kredyty (poza kartami) niespecjalnie interesują, to nawet
    nie chciało mi się porównywać z obecną ceną.
    No i wysyłanie wyciągów.
    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 10. Data: 2006-02-01 21:36:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2006 21:17:18 +0100, "Marcin Kubiczek"
    <u...@g...com> wklepał(-a):

> [...]
    >e-mail'owe albo płatne papierowe. a może to były propozycje w ankiecie na
    >stronie www? :) nie pamiętam już, a info o zmianach to tu

    No to napisałem, że było na wyciągu listopadowym. Tylko, że tam zapowiadano 3
    opcje, a teraz się okazuje, że są dwie - wyciąg elektroniczny albo płatny
    papierowy.
    No i są tak ekologiczne, że aż całkiem ich nie ma.

    "(...) Jeśli nie zgłosisz takiej dyspozycji po wprowadzeniu zmian otrzymywać
    będziesz papierowe wyciągi 'ekologiczne'."
    Jak ktoś chce (może rzecznik banku? :>), to mogę zeskanować stosowny fragment z
    wyciągu, na którym było to napisane.