  • 1. Data: 2006-02-01 20:46:03
    Temat: e-integrum opinie
    Od: b...@o...pl

    Witam napiszcie coś o tym koncie i ogólnie o banku BGŻ ktoś to ma jak to się
    sprawuje?

  • 2. Data: 2006-02-02 11:20:56
    Temat: Re: e-integrum opinie
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Witam napiszcie coś o tym koncie i ogólnie o banku BGŻ ktoś to ma jak to
    się
    > sprawuje?

    Ja mam od kilku lat i jestem zadowolony. Inna sprawa, że załapałem się
    jeszcze na bezpłatny token, a oddział (gdzie często dokonuje wpłat) mam dwa
    rzuty beretem od pracy i nie ma tam kolejek. Darmowe przelewy i
    on-line'owość stanowi zaletę. Miałem z BGŻ-etem zgrzyty, ale na temat
    kredytu, więc to e-Integrum nie dotyczy. Uważam, że w pewnych warunkach to
    najlepszy wybór.

    Grzexs

  • 3. Data: 2006-02-02 16:43:16
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > on-line'owość stanowi zaletę. Miałem z BGŻ-etem zgrzyty, ale na temat
    > kredytu, więc to e-Integrum nie dotyczy. Uważam, że w pewnych warunkach to

    Jakie problemy z kredytem bo bym był zainteresowany takim kredytem w koncie tzw
    linia kredytowa nie robią problemów?

  • 4. Data: 2006-02-03 10:01:44
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > Jakie problemy z kredytem bo bym był zainteresowany takim kredytem w
    koncie tzw
    > linia kredytowa nie robią problemów?

    Mam spore dochody, część z pracy, część z chałturek. Wszystko jednak wpłacam
    w kasie, bo pracodawca nie chce tego robić. I choć udokumentowana (na
    papierze od regularnego pracodawcy) część wystarczała do udzielenia tego
    kredytu, to marudzili o udokumentownie reszty. Dałoby sie to zrobić, ale
    były święta i zajęłoby mi to ze 2 tygodnie. No i podziękowałem im. W BZWBK
    dali mi bez problemów i w ciągu 2 dni i jeszcze więcej.

    Grzexs