  • 1. Data: 2003-02-22 13:09:15
    Temat: Multibank
    Od: "Tygrysek" <t...@t...pl>

    Co mozecie powiedziec o tym banku ?
    Jakies wady zalety, komantarze , obsuga klijenta, itd.

  • 2. Data: 2003-02-22 13:27:06
    Temat: Re: Multibank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tygrysek wrote:
    > Co mozecie powiedziec o tym banku ?
    > Jakies wady zalety, komantarze , obsuga klijenta, itd.

    Mozemy Ci powiedziec, ze takowych pytan bylo tutaj pelno i poszukaj
    sobie w archiwum..
    A jesli ci sie nie chce to zadaj konkretne pytania, to dostaniesz
    konkretne odpowiedzi...

  • 3. Data: 2003-02-22 22:08:13
    Od: "Marcin \"alien\"" <a...@a...net.pl>

    Kazdy wybiera bank wedle swoich potrzeb. Mam konto w Multibanku od jakiegos
    czasu i tyle co moge powiedziec to: Wady: napewno multilinia. Trudno sie
    czegos konkretnego dowiedziec a na odpowiedz w kwestii kredytu jezeli jest
    odmowny mozesz czekac do osr... smierci. Reszta to w sumie same zalety a
    zwlaszcza profesjonalna obsluga klienta w oddziale banku, pelna kontrola
    przez internet i wiele innych udogodnien. Zadaj bardziej konkretne pytanie
    to ktos napewno Ci odpowie.

    Pozdrawiam
    Marcin "alien"

  • 4. Data: 2003-02-23 10:46:25
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Użytkownik "Tygrysek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    >news:b37ssk$jui$1@atlantis.news.tp i.pl...

    ,

    Ja polecam. No, ale ja nie jestem aż tak bardzo wiarygodny, bo poszedłem do
    Multi z PBK, a to tak, jakbym np. z Korei Północnej przeprowadził się -
    powiedzmy - do Polski. Wystarczy, że nie krzyczą na mnie w oddziale, panie z
    obsługi nie są przepocone i naburmuszone, nie ma kolejek - i już jestem
    zadowolony. Ale to nie znaczy - znów odwołując się do mojego przykładu - że
    nie ma lepszego miejsca do życia niż Polska. Są jeszcze USA, Europa Zachodnia,
    Australia. Tyle, że ja ich nie wypróbowałem, więc dla mnie Polska (Multibank)
    to po Korei Północnej (PBK) marzenie.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2003-02-23 12:32:06
    Od: "peter" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tygrysek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Co mozecie powiedziec o tym banku ?
    > Jakies wady zalety, komantarze , obsuga klijenta, itd.

    Obsługa klienta jest b. dobra. "Klijentów" ten bank nie obsługuje, niestety.

  • 6. Data: 2003-02-24 00:52:38
    Od: Adam Piotrowicz <lviz@::gnu.bg.univ.gda.pl>

    Tygrysek był łaskaw napisać:

    > Jakies wady zalety,

    Kompletny brak kompatybilnosci stron z Opera.
    Reszta in +.

    --
    Adam Piotrowicz
    lviz(at)gnu.bg.univ.gda.pl