  • 1. Data: 2007-07-05 14:28:23
    Temat: [MultiBank] od 6 lipca MultiMax 4%
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    [..] od 6 lipca 2007r. aż 4% - bez względu na wysokość salda - zysk
    przynosi każda złotówka ulokowana na MultiMaxie [..]

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/multim
    ax/

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 2. Data: 2007-07-05 14:33:53
    Temat: Re: [MultiBank] od 6 lipca MultiMax 4%
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > [..] od 6 lipca 2007r. aż 4% -  bez względu na wysokość salda - zysk
    > przynosi każda złotówka ulokowana na MultiMaxie [..]
    >

    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/multim
    ax/

    Ile można mieć tych MM?

  • 3. Data: 2007-07-05 16:10:28
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    za regulamin:

    4. Jeden klient może być posiadaczem tylko jednego Rachunku MultiMax lub
    MultiMax AQ w

    MultiBanku.

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------

  • 4. Data: 2007-07-05 16:30:45
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 5 Jul 2007 18:10:28 +0200
    "Marcin Kubiczek" <u...@g...com> napisał:

    > jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)
    >
    > 77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    > 48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

    Tak z ciekawości - zdarzyło ci się, że ktoś przelał tę zbędną końcówkę?

    --
    Tomasz Nowicki

  • 5. Data: 2007-07-05 20:12:00
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > [..] od 6 lipca 2007r. aż 4% - bez względu na wysokość salda - zysk
    > przynosi każda złotówka ulokowana na MultiMaxie [..]

> [...]

    fajnie ;-) bo mam na tym koncie kilka zlotych

  • 6. Data: 2007-07-06 11:04:33
    Od: "mnemotechnik" <c...@g...pl>

    Niepokoi mnie tylko ten fragment TOiP:
    Opłata za wypłatę środków z rachunku oszczędnościowego MultiMax / MultiMax
    Aquarius 0,5 % min. 3 zł.

  • 7. Data: 2007-07-06 12:46:20
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 06 Jul 2007 11:04:33 +0000, mnemotechnik napisał(a):

    > Niepokoi mnie tylko ten fragment TOiP:
    > Opłata za wypłatę środków z rachunku oszczędnościowego MultiMax / MultiMax
    > Aquarius 0,5 % min. 3 zł.

    To się odnośi chyba do wypłaty w oddziale banku.

  • 8. Data: 2007-07-10 08:21:56
    Od: "mnemotechnik" <c...@g...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    MultiMax

    > To się odnośi chyba do wypłaty w oddziale banku.

    Tak byłoby logiczne, ale w regulaminie jest:
    22) wypłata &#8211; każda dyspozycja powodująca obciążenie Rachunku MultiMax ,
    MultiMax AQ

    Czyli przelew wychodzący to także wypłata i jest obciążony powyższą opłatą.
    Ciekaw jestem, co na to MultiBank...