  • 1. Data: 2004-08-12 18:04:55
    Temat: [MultiBank]"SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE"
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Dziś pojawiła się w historii rachunku tak dziwacznie opisana transakcja.
    Muszę przyznać,że gdybym w tym okresie zrobił więcej transakcji na koncie to
    nie byłbym w stanie dojść o co chodzi.A tak kwota i data tej transakcji
    jednoznacznie (dla mnie )identyfikuje ten wpis.
    A teraz zagadka:Może ktoś z Grupowiczów spróbuje zgadnąć co znaczy zapis
    "SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE" w historii rachunku w Multi?

    Prawidłową odpowiedź podam za kilka dni;)

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2004-08-12 19:11:37
    Temat: Re: [MultiBank]"SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE"
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2004 18:04:55 +0000 (UTC), "Marcin Dominiak"
    <m...@N...gazeta.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >"SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE" w historii rachunku w Multi?
    >
    >Prawidłową odpowiedź podam za kilka dni;)

    Wprawdzie nie znam odpowiedzi, ale na głównej stronie właśnie jest "Serwis w
    trakcie aktualizacji" - jakaś niezapowiedziana awaria? ;)

  • 3. Data: 2004-08-12 19:31:12
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    dokladnie 23 maja roku panskiego 2003 mbank mial identyczny przypadek,
    przyczyna bylo .... bledne zaksiegowanie przelewow z 23 maja 2002 w dniu 23
    maja 2003 ;]

    Jean

  • 4. Data: 2004-08-15 14:11:49
    Temat: Re: [MultiBank]
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin Dominiak <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > "SYTUACJA WYJĄTKOWA - OBCIĄŻENIE" w historii rachunku w Multi?
    >
    > Prawidłową odpowiedź podam za kilka dni;)
    Oto prawidłowa odpowiedź:
    1wypłata z bankomatu
    2zmiana rodzaju konta(z jestem na ja),zastrzeżenie karty(i jej pocięcie:) )i
    wniosek o nową kartę
    3obciążenie konta kwotą wypłaty z bankomatu z opisem "SYTUACJA WYJĄTKOWA -
    OBCIĄŻENIE"

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl