eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Kolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2004-08-12 18:00:25
    Temat: Kolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
    Od: Julian <j...@b...poczta.onet.pl>

    Wczoraj zdarzylo sie, ze w bankomacie zabraklo pieniedzy. Poszedlem do
    kasy banku, aby w tej sytuacji pobrac pieniadze bez prowizji.
    Odmowiono mi, bo za kilka minut bankomat, wedlug obslugi, mial dzialac
    ponownie. Minelo kilkanascie minut zanim zaczal dzialac. Dwurkotnie
    musialem stac w kolejce do bankomatu. Stracilem jakies 40 minut.
    Mysle, ze byloby przyjaznym gestem i okazaniem szacunku ze strony
    banku wobec klientow, gdyby sie nie pieniaczyl (zrezygnowal z prowizji
    tak, jak przy awarii bankomatu) i narazal mnie na strate czasu i
    nerwow.

    Julian


  • 2. Data: 2004-08-15 18:21:29
    Temat: Re: Kolejny przyklad lekcewazenia klientow przez wbk bz
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>


    Uzytkownik "Julian" <j...@b...poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:nhbnh019pfomakkif89k31cu3th6gr92lf@4ax.com...

    > Mysle, ze byloby przyjaznym gestem i okazaniem szacunku ze strony
    > banku wobec klientow, gdyby sie nie pieniaczyl (zrezygnowal z prowizji
    > tak, jak przy awarii bankomatu) i narazal mnie na strate czasu i
    > nerwow.
    >
    W ING to standard, niestety BZWBK ma klientow daleko w ....

    --
    JaKi


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1