  • 1. Data: 2003-07-19 17:01:15
    Temat: Gdzie konto firmowe?
    Od: Doktor Burski <q...@b...cy[ROT13}>

    Witam!
    Przymierzam się do założenia konta firmowego. Pod uwagę biorę
    Multibank i Inteligo.
    To, co dla mnie ważne to: niskie opłaty z tytułu prowadzenia
    konta, niskie prowizje przy pobieraniu pieniędzy z bankomatu, duża
    ilość bankomatów, niskie prowizje za przelewy (Z.U.S.).
    Tak, więc co dla mnie lepsze: Mu;tibank, Inteligo, a może coś
    jeszcze innego?
    Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

    --
    -_-_ Pozdrawiam _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
    --Doktor Burski---doktorburski[at]op[dot]pl---

  • 2. Data: 2003-07-19 17:40:17
    Temat: Re: Gdzie konto firmowe?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Doktor Burski wrote:
> [...]
    > Tak, więc co dla mnie lepsze: Mu;tibank, Inteligo, a może coś
    > jeszcze innego?
    > Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

    Inteligo torche ostatniio zrdrozalo.
    Wszysktie wyplaty z bankomatu platne, wszystkie przelewy tez (a te
    ZUSowskieke szczegolnie).

    Popatrz jeszcze na mBank i VWbank.

  • 3. Data: 2003-07-21 11:24:54
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Doktor Burski" <q...@b...cy[ROT13}> napisał w wiadomości

    Zdecydowanie polecam: https://ewww.pekao24.pl/ib/signon/Home.asp

    Opłata miesięczna 8 zł, płacisz 1 promil od operacji po stronie winien.
    Drukowane, lecz bez pieczątki, przelewy otrzymujesz za opłatą
    chyba 1,20 zł miesięcznie do domu.

    Pzdr,
    Bam