  • 1. Data: 2007-04-24 23:35:47
    Temat: METRIBANK - Oświadczenie Zarządu (Zadawaj pytania do Metribanku)
    Od: METRIBANK - Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o. <p...@m...pl>

    Witamy wszystkich Użytkowników tego forum. W celu wyjaśnienia
    wszelkich wątpliwości, omówienia naszej działalności oraz naszej
    oferty w miarę naszych możliwości w forum uczestniczyć będą pracownicy
    Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribanku.

    W nawiązaniu do zastrzeżeń co do naszej firmy i naszego serwisu
    internetowego, celem rozwiania wszelkich wątpliwości i spraw budzących
    kontrowersje przedstawiamy oświadczenie Zarządu spółki Metribank
    wyjaśnieniające sposób działalności naszgo Centrum Pośrednictwa
    Finansowego Metribank Sp. z o.o.. Poniżscze oświadczenie Zarządu
    spółki zostało podane do publicznej wiadomości także na publicznej
    stronie Metribanku (www.metribank.pl) oraz na innych stronach i
    forach.
    W celu uzyskania innych wyjaśnień lub odpowiedzi na jakiekolwiek
    Państwa pytania prosimy o uczestnictwo w niniejszym Forum. Kontakt z
    naszymi pracownikami możliwy jest także za pośrednictwem metrolini pod
    numerem 0801 324 800 lub drogą mailową p...@m...pl

    ... Informujemy naszych Klientów oraz szanownych użytkowników tego
    forum, że Metribank nigdy nie podawał się za Bank oraz nigdy nie miał
    takiego zamiaru. Nie zamierzamy wprowadzać swoich Kontrahentów oraz
    Klientów w błąd. Przepraszamy wszystkie osoby, które mogłyby poczuć
    się zdezorintowane. Wszelkie uwagi i sugestie co do zawrtości naszego
    serwisu www.metribank.pl weźmiemy pod uwagę i postaramy się
    jaknajszybciej wprowadzić poprawki. Informujemy także, iż w celu
    uniknięcięcia identyfikowania naszej nazwy Metribank z prowadzeniem
    działalności bankowej i wykonywaniem czynności bankowych przez naszą
    spółkę, rozpoczęliśmy pracę, celem zmodyfikowania naszej nazwy na
    taką, która jasno określi rodzaj naszej działalności.

    Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o. w żadnym
    przypadku nie ma zamiaru podawania się za instytucję bankową.
    Oświadczamy wszystkim zainteresowanym, iż misją Centrum Pośrednictwa
    Finansowego Metribank Sp. z o.o. jest oferowanie naszym Klientom
    profesjonalnego doradztwa i pośrednictwa finansowego w oparciu o
    najlepsze rozwiązania finansowe dostępne na rynku bankowym i
    finansowym w Polsce. Wymagającym Klientom, w oparciu o posiadane
    informacje, jesteśmy w stanie przedstawić porównanie dostępnych na
    rynku ofert bankowych i finansowych, które w jak największym stopniu
    zaspokoją ich potrzeby finansowe. Staramy się, aby zaproponowane przez
    nas rozwiązania spełniały najwyższe oczekiwania naszych Klientów.
    Oferta Metribanku oparta jest przede wszystkim o produkty
    współpracujących z Metribankiem najlepszych instytucji bankowych i
    finansowych działających na terenie Polski, w szczególności
    oferowanych przez niektóre spółki wchodzące w skład Grupy BRE Banku.

    Jeszcze raz stanowczo podkreślamy, iż nie podajemy się, ani nie
    podszywamy się, pod instytucję bankową nie wykonujemy także
    samodzielnie czynności bankowych, w rozumieniu Prawa Bankowego. Jako
    Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o. z definicji
    uznajemy się, za instytucję pośrednictwa usług finansowych, której
    celem jest stworzenie i dostosowywanie oraz oferowanie naszym Klientom
    najwyższej jakości rozwiązań finansowych, w oparciu o produkty i
    usługi dostarczane przez współpracujące z Metribankiem instytucje
    bankowe i finansowe.

    Jeszcze raz zwracamy się z gorącą prośbą o poruszanie na tym forum
    wątków budzących jakiekolweik Państwa wątpliwości. Odpowiemy na
    wszelkie pytania dotyczące naszej działalności oraz naszej oferty.

    Z szacunkiem dla naszych Klientów i wszystkich użytkowników forum

    Zarząd Centrum Pośrenictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o. ...

  • 2. Data: 2007-04-24 23:43:19
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >"METRIBANK - Centrum Pośrednictwa Finansowego Metribank Sp. z o.o."

    > ... Informujemy naszych Klientów oraz szanownych użytkowników tego
    >forum, że Metribank nigdy nie podawał się za Bank

    ale perfekcyjnie wykorzystując grę słów tan przygotował stronę i nazwę
    firmy, aby wyglądało, że jest bankiem.

  • 3. Data: 2007-04-25 06:48:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 24 Apr 2007 16:35:47 -0700, METRIBANK - Centrum Pośrednictwa
    Finansowego Metribank Sp. z o.o. <p...@m...pl> wrote:

    >Witamy wszystkich Użytkowników tego forum. W celu wyjaśnienia

    To nie jest forum, szanowne marketodialne głupki.

    Poza tym, tu nie działa prawo Goebbelsa, że jak trzy razy napiszecie
    swoje kłamstwa, to wam uwierzą, wręcz odwrotnie.

    Wytłumaczcie teraz, rozkosznie głupiutkie marketoidy, dlaczego nagle
    TOMI zmienił tożsamość, a jego wczesniejsze wypowiedzi, wysyłane z
    tego samego komputera, zawierały kłamstwa na temat tego, iż jest on
    waszym klientem, a tymczasem jest prezesem zarządu.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-04-25 07:16:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > tego samego komputera, zawierały kłamstwa na temat tego, iż jest on
    > waszym klientem, a tymczasem jest prezesem zarządu.

    Po pierwsze: pod tego rodzaju oświadczeniami nie podpisuje się zarząd, rada
    nadzorcza itp...
    powinno być podpisane (przez prezesa lub inną upoważnioną osobę) z imienia
    i nazwiska!
    W ten sposób staje się ono wiarygodne.

    Druga sprawa dotyczy tego co napisał kolega powyżej. Użytkownicy grupy nie
    są kretynami i potrafią odróżnić zdanie rzeczywistego klienta
    banku/pośrednika finansowego od podstawionej osoby (pracownika lub co
    gorsza prezesa), która w ordynarny sposób próbuje opowiedzieć jaka dana
    firma jest fajna, super itd. Takie tanie chwyty tutaj nie działają.

    Trzy: temat Metribanku z pewnością będzie bardzo interesujący dla prasy.
    Taka "darmowa" reklama będzie naprawdę bezcenna. Tak się akurat składa, że
    pracuję jako redaktor/dziennikarz. Myślę, że temat Metribanku będzie bardzo
    "wdzięczny" ;-) Czytelników z pewnością zainteresuje w jaki sposób prezes
    firmy zajmującej się pośrednictwem finansowym chciał wprowadzić w błąd
    osoby piszące/czytające tę grupę...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-04-25 09:16:43
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 16:35:47 -0700, METRIBANK - Centrum Pośrednictwa
    Finansowego Metribank Sp. z o.o. napisał(a):

    Jeszcze może podajcie gdzie na waszej stronie znajdziemy informacje
    wymagane przez art. 206 par. 1 Kodeksu Spółek Handlowych. Przypominam, że
    za ich brak zgodnie z art 595 par. 1 ksh można zapłacić 10.000 zł.

  • 6. Data: 2007-04-25 09:24:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Przypominam, że
    > za ich brak zgodnie z art 595 par. 1 ksh można zapłacić 10.000 zł.

    phiii - A-TEAM za jedno tournee kasuje 10 razy tyle :)

    Pozdrawiam
    SDD