  • 1. Data: 2003-10-25 10:16:42
    Temat: Multi - Bedzie czy nie? ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Za http://www.multibank.pl/moj/logout.jhtml
    Przerwa w dostępie do serwisu transakcyjnego!
    W związku ze zmianą czasu w nocy z dnia 25 października (sobota) na
    26 października (niedziela) w godz. 1:00 - 2:00 planowana jest przerwa w
    dostępie do systemu MultiBanku. Przerwa dotyczyć będzie serwisu
    transakcyjnego i multilinii. Usugi WAP i SMS nie będa czynne do godziny
    12:00. Cały czas będą dostępne serwisy informacyjne i multilinia w trybie
    informacyjnym. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

    Hm... o 1 przestawiamy zegary na 2... przerwa tez ma byc w ty godzinach...
    rozumiem, ze wcale jej nie bedzie :).

    Maciej

  • 2. Data: 2003-10-25 10:20:38
    Temat: Re: Multi - Bedzie czy nie? ;)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Hm... o 1 przestawiamy zegary na 2... przerwa tez ma byc w ty godzinach...
    > rozumiem, ze wcale jej nie bedzie :).

    Znaczy wsadzają do zamrażarki serwery. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-10-25 10:29:59
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik MK napisał:

> [...]
    > informacyjnym. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
    >

    > Hm... o 1 przestawiamy zegary na 2... przerwa tez ma byc w ty godzinach...

    Nie w tę stronę przestawiamy (śpimy godzinę dłużej) a coś mi się wydaje,
    że z 3. na 2.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-10-25 10:32:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message

    > Nie w tę stronę przestawiamy (śpimy godzinę dłużej) a coś mi się wydaje,
    > że z 3. na 2.

    Aaaaa.... racja... chyba juz tesknie za wiosna stad ten blad :).

    Maciej

  • 5. Data: 2003-10-25 10:32:33
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Popatrzmy co też wymyślił "MK" <m...@i...pl>:

> [...]
    > informacyjnym. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
    >
    > Hm... o 1 przestawiamy zegary na 2... przerwa tez ma byc w ty godzinach...

    Błąd - o 3 przestawiamy zegary na 2 - ciekawe do której 2:00 będzie
    przerwa :-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2003-10-25 11:00:10
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Lepiej jest w mBanku - od 2:30 do 3:00. Pytanie - czy będzie to:
    a) półgodzinna przerwa między pierwszą 2:30 a pierwszą 3:00
    b) półgodzinna przerwa między drugą 2:30 a drugą 3:00
    c) dwie półgodzinne przerwy między obiem a 2:30 a 3:00
    d) półtoragodzinna przerwa między pierwszą 2:30 a drugą 3:00