eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 1. Data: 2003-10-25 08:30:55
    Temat: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Kamel" <k...@i...pl>

    skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem kilka
    pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po otwarciu
    rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????

    Kamel



  • 2. Data: 2003-10-25 08:36:01
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bndceq$324$...@n...news.tpi.pl,
    Kamel <k...@i...pl>:
    > skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem
    > kilka pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak
    > po otwarciu rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku
    > dodatkowych rzeczy niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest
    > zawsze ze po otwarciu rachunku, klient ktory ma pytania jest
    > ignorowany w Inteligo?????????

    Nie, po prostu teraz stawiasz trudniejsze pytania ;)

    P.S. Zamiast sie stresowac, przeszukaj archiwum tej grupy, tam beda zapewne
    gotowe odpowiedzi. A jak nie, to pytaj tutaj.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 3. Data: 2003-10-25 08:41:03
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Kamel" <k...@i...pl>

    Dziekuje, za oferowana pomoc. ;-).
    Kamel
    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bndcmv$g5t$1@topaz.icpnet.pl...
    > bndceq$324$...@n...news.tpi.pl,
    > Kamel <k...@i...pl>:
    > > skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem
    > > kilka pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak
    > > po otwarciu rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku
    > > dodatkowych rzeczy niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest
    > > zawsze ze po otwarciu rachunku, klient ktory ma pytania jest
    > > ignorowany w Inteligo?????????
    >
    > Nie, po prostu teraz stawiasz trudniejsze pytania ;)
    >
    > P.S. Zamiast sie stresowac, przeszukaj archiwum tej grupy, tam beda
    zapewne
    > gotowe odpowiedzi. A jak nie, to pytaj tutaj.
    >
    > --
    > Robert
    > User in front of @ is fake, actual user is: mkarta
    >



  • 4. Data: 2003-10-25 13:44:58
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Żorżyk" <b...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Kamel" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bndceq$324$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem kilka
    > pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po otwarciu
    > rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    > niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    > rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????

    Pewnie nie chce im się pisać.
    Lepiej zadzwoń na infolinię.

    Pablo



  • 5. Data: 2003-10-25 15:32:13
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > > skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem
    kilka
    > > pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po
    otwarciu
    > > rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    > > niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    > > rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????
    >
    > Pewnie nie chce im się pisać.
    > Lepiej zadzwoń na infolinię.

    Odpisza, odpisza.. Zawsze odpisuja tyle ze czasami czeba poczekac troche.

    pzdr,
    michal




  • 6. Data: 2003-10-25 17:02:10
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "corner" <c...@i...pl>


    Użytkownik Michał <m...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bne5rq$fms$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Odpisza, odpisza.. Zawsze odpisuja tyle ze czasami czeba poczekac troche.
    >

    Ostatnio mi nie odpisali. Ale może uznali, że moja odpowiedź jest tylko
    twierdzeniem albo pytaniem retorycznym i nie chcąc być niegrzecznymi, nie
    odpowiedzieli...



  • 7. Data: 2003-10-25 17:27:16
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Żorżyk pisze:
    >Pewnie nie chce im się pisać.
    >Lepiej zadzwoń na infolinię.

    Albo zapytaj tutaj :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
    Nic tylko się pociąć czerstwą bułką


  • 8. Data: 2003-10-26 05:55:04
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: <l...@o...pl>





    Użytkownik "Kamel" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bndceq$324$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem kilka
    > pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po otwarciu
    > rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    > niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    > rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????

    Badz spokojny
    ja bardzo czesto do nich pisuje i zawsze badz to oddzwaniaja
    badz to odpisuja
    jeszcze nigdy mi sie nie zdarzylo zeby sie nie skontaktowali!!!
    czasami trzeba poczekac nawet 10 dni
    a czasami tak jak wczoraj
    odpisali do mnie po 15 minutach
    pozdrawiam i zycze cierpliwosci




  • 9. Data: 2003-10-26 15:38:10
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Michał" <m...@g...pl>


    > > Odpisza, odpisza.. Zawsze odpisuja tyle ze czasami czeba poczekac
    troche.
    > >
    >
    > Ostatnio mi nie odpisali. Ale może uznali, że moja odpowiedź jest tylko
    > twierdzeniem albo pytaniem retorycznym i nie chcąc być niegrzecznymi, nie
    > odpowiedzieli...

    ;-) Ja czasami (gdy zadawalem widac trudniejsze pytania) musialem tez czekac
    i po 3 tygodnie, ale zawsze odpisywali. Gdy czekalem dosc dlugo dostawalem
    nawet list ze przepraszaja za taki dlugi okres czekania ale maja duzo
    pracy.. Czy jakos tak.

    pzdr,
    michal



  • 10. Data: 2003-10-26 16:21:25
    Temat: Odp: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>


    Użytkownik Michał <m...@g...pl> w wiadomości do grup dysk
    usyjnych napisał:bne5rq$fms$...@i...gazeta.pl...
    > > > skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem
    > kilka
    > > > pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po
    > otwarciu
    > > > rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    > > > niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    > > > rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????
    > >
    > > Pewnie nie chce im się pisać.
    > > Lepiej zadzwoń na infolinię.
    >
    > Odpisza, odpisza.. Zawsze odpisuja tyle ze czasami czeba poczekac troche.
    >

    Nie zawsze, ja jakies pol roku temu wyslalem maila z pytaniem o numer ich fa
    xu, do dzis brak odpowiedzi.

    pozdr. Michal


strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1