  • 11. Data: 2022-10-28 12:27:41
    Temat: Re: Możecie mi pomóc to zrozumieć?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 28.10.2022 o 11:24, J.F pisze:

    > No ale to decyzja Unii, w przypadku WIBOR to bedzie decyzja
    > PiS/Polski, to zabraknie "unijnego parasola".
    > No ale skoro ma to byc lepszy wskaznik, to moze bedzie lepszy dla
    > klienta ... a co z bankami ?

    banki zrobią co im KNF każe zrobić, tak jak zwykle

    > No wiec moment moze byc zly na zmiane, ale moze niektorych stac ..
    >
    > J.

    zależy, którą zmianą masz na myśli...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 12. Data: 2022-10-28 12:35:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Oct 2022 12:27:41 +0200, Robert_DF wrote:

    > banki zrobią co im KNF każe zrobić, tak jak zwykle

    Tak, ale unijne trybunaly juz nie beą KNF sluchac :-)

    > zależy, którą zmianą masz na myśli...

    W tej chwili, to raczej obnizenie marży/prowizji, jesli nowa oferta
    jest lepsza niz stara ...
    Duzo sie na tym nie zaoszczedzi.

    J.