  • 1. Data: 2012-12-20 23:01:19
    Temat: BGŻ leci w ch... (odc. 3)
    Od: maruda <m...@n...com>

    Mam ustawiony alarm sald. Akurat na "powyżej". Jak wpłynie wypłata, żeby
    szybko przelać w jakieś rozsądne miejsce.

    No i wypłata wpłynęła wczoraj, a do dzisiaj, do tej pory żaden mejl nie
    przyszedł.
    Ot - taki ozdobnik dla frajerów :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2012-12-20 23:24:10
    Temat: Re: BGŻ leci w ch... (odc. 3)
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-12-20, o godz. 23:01:19
    maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > Mam ustawiony alarm sald. Akurat na "powyżej". Jak wpłynie wypłata,
    > żeby szybko przelać w jakieś rozsądne miejsce.
    >
    > No i wypłata wpłynęła wczoraj, a do dzisiaj, do tej pory żaden mejl
    > nie przyszedł.

    Alarm jednorazowy czy cykliczny? Poprawny adres im podałeś? W spamie
    szukałeś?

    --
    Jacek Midura

  • 3. Data: 2012-12-20 23:26:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    maruda wrote:
> [...]
    > szybko przelać w jakieś rozsądne miejsce.
    >
    > No i wypłata wpłynęła wczoraj, a do dzisiaj, do tej pory żaden mejl nie

    to ze nie przyszedl nie znaczy ze nie wyszedl.

  • 4. Data: 2012-12-21 02:00:02
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 grudnia 2012 23:01:19 UTC+1 użytkownik maruda napisał:
    > No i wypłata wpłynęła wczoraj, a do dzisiaj, do tej pory żaden mejl nie
    >
    > przyszedł.

    W tym miesiącu do mnie też nie przyszedł.
    Czy można ich jakoś obciążyć za utracone odsetki z depozytów? :)